تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك .

تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك

تعمير گيربكس بنز s350 با يكسال گارانتي

تعمير گيربكس بنز s350 با يكسال گارانتي

اگر با نقص گيربكس اتوماتيك مرسدس S350 مواجه هستيد، به سايت مناسبي مراجعه كرده ايد.. ما يك راه حل تضميني براي مشكلات گيربكس اتوماتيك خودروهاي S350 شما توليد مي كنيم. شركت ما بزرگترين مركز تعميرات گيربكس اتوماتيك در تهران مي باشد، انواع خدمات تشخيص عيب گيربكس اتوماتيك، تعمير و نگهداري، تعمير، قطعات يدكي و فروش قطعات گيربكس مرسدس بنز را با درك كيفيت برتر و تيم فني متخصص به شما ارائه مي دهيم. در ادامه همراه گيربكس كار ايرانيان باشيد.

مشكلات گيربكس s350
واضح ترين مشكل در گيربكس هاي سري s350 ساخت مرسدس، مشكل تعويض دنده اتوماتيك است.

اين يكي از آزاردهنده ترين عيب هاي گيربكس است، به خصوص هنگام تعويض دنده به R و D و در هنگام تعويض دنده 1-2.

مبدل‌هاي گشتاور گيربكس‌هاي 5G-Tronic بسيار حساس هستند و در شاسي به خصوص در سرعت‌هاي 80 تا 90 كيلومتر مي‌لرزند. يكي ديگر از علائم خرابي مبدل گشتاور، حركت سرعت سنج در سرعت ثابت است.

علاوه بر اين، افت فشار گيربكس اتوماتيك در كيلومترهاي بالا باعث مي‌شود خودرو در حالت بي‌كار.

خراب شدن برد گيربكس يكي ديگر از نقص هاي گيربكس s350 است. در كارت خراب، جريان‌هاي الكترونيكي با يكديگر مخلوط مي‌شوند و تعويض دنده درست انجام نمي‌شود. كاربران اين شكايت را به عنوان تعويض دنده ديگر به جاي دنده مورد نظر و مخلوط كردن دنده ها توصيف مي كنند.

شماره تماس با تعميركار متخصص
چنانچه هنوز مطمعا نيستين كه مشكل از گيربكس شماست يا از سلامت گيربكس اتوماتيك خودرو اطمينان نداريد مي توانيد از طريق شماره تلفن هاي ذيل با تعميركاران متخصص ما ارتباط برقرار كنيد و مشاوره رايگان دريافت كنيد.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد

تعمير كامپيوتر گيربكس مرسدس S350
دستگاه‌هاي عيب‌يابي مي‌توانند به‌طور الكتريكي نقص دريچه برقي گيربكس و كامپيوتر گيربكس را تشخيص دهند. با اين حال، آزمايش عملكرد كامپيوتر گيربكس و شير برقي را نمي توان با دستگاه هاي تشخيصي انجام داد.

گيربكس كار ايرانين جامع ترين مركز تست شير ​​برقي و گيربكس در تهران با تست شير ​​برقي و 3 دستگاه تست گيربكس است. به اين ترتيب مشتريان ما فقط هزينه تعويض قطعات ضروري را پرداخت مي كنند و قيمت هاي گيربكس اتوماتيك كه مي توانيم ارائه دهيم براي تعميرات تضميني بسيار مناسب است.

تعويض شيرهاي برقي بسيار گران قيمت و مغز گيربكس بدون آزمايش هزينه هاي غيرضروري تعمير گيربكس را به همراه خواهد داشت و عدم شناسايي و تعويض قطعات معيوب باعث تداوم اين نقص مي شود.

12 ماه گارانتي تعمير گيربكس S350
كليه گيربكس هاي اتوماتيك مرسدس كه توسط مجموعه گيربكس كار ايرانيان تعمير شده اند پس از آزمايش در دينامومتر گيربكس ما تحت شرايط موجود در خودرو به مشتريان ما تحويل داده مي شوند. به اين ترتيب تعمير تضميني گيربكس اتوماتيك انجام مي شود.

قيمت تعمير گيربكس اتوماتيك مرسدس S350
مي‌توانيد قيمت‌هاي فعلي گيربكس مرسدس S350 را با استفاده از شماره هاي درج شده اطلاع پيدا كنيد. در صورت تمايل مي توانيد از خدمات ما بازديد كرده و از تخصص رايگان ما بهره مند شويد.

تعويض مايع گيربكس مرسدس S350
تعويض روغن گيربكس مرسدس S350 با دستگاه هاي تمام اتوماتيك در خدمت ما انجام مي شود. براي قيمت روغن گيربكس اتوماتيك مرسدس S350 مي توانيد با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۷:۵۱ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

پژو 207 يا برليانس H330 بخرم؟

پژو 207 يا برليانس H330 بخرم؟

سلام دوستان به يكي ديگه از مطالب گيربكس كار ايرانيان خوش اومدين امروز در اين مطلب”پژو 207 يا برليانس H330 بخرم” قصد داريم تا خودرو برليانس h330 و پژو 207 را با هم مقايسه كنيم فقط قبل از شروع اگه سوال يا پيشنهادي دارين مي توانيد در آخر همين صفحه قسمت ديدگاه ها براي ما ارسال كنيد.

مقايسه پژو 207 با برليانس h330
مقايسه1
پژو 207 را نمي توان يكي از محصولات جديد ايران خودرو دانست بلكه درواقع مدل تقويت شده پژو 206 به حساب مياد. خودرو پژو 207 در كشورهاي ديگر مصرف كننده، به نام پژو 206پلاس معروف است.

از سوي ديگر در واقع مي توان برليانس h330 را نسخه ارتقا يافته fsv دانست. اين خودرو از محصولات شركت بيانكور چين و براي اولين بار در سال 2013 معرفي شد، جالب توجه كه در همان سال بيست و پنج هزار دستگاه از برليانس h330 به فروش رسيد و سال بعد اين رقم را 2برابر كرد.

 امر واردات و خدمات پس از فروش اين خودرو را شركت پارس خودرو انجام ميده و در ايران نيز فروش نسبتا مطلوبي را تجربه كرده.

مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس اتوماتيك پژو 207 (دنده اتومات)

مقايسه2
در بحث طراحي خارجي بين پژو 208 و برليانس h330 برتري با محصول چيني مي باشد. در اينجا ذكر اين واقعيت اهميت داره كه هر چند احتمالا خودروهاي ساخت داخل از نظر فني توان رقابت با خودروهاي چيني داشته باشند اما از نظر طراحي خارجي كم خواهند آورد.

اين واقعيت به ويژه زمان خودشو نشون ميده كه خودرو سازان داخلي با ايجاد هر تغيير جزيي در خودروهاي خود كه در ساير نقاط جهان هيچ گونه تاثيري بر قيمت خودروها نداره قيمت اون رو به صورت بسيار غير معقولي افزايش مي‌دهد.

در برليانس h330 فضاي بيشتري براي سرنشينان تامين شده در اين خودرو سرنشينان احساس آرامش و راحتي بيشتري خواهند داشت البته بايد اشاره كرد كه ماده‌ي اصلي تشكيل دهنده كابينه هر دو خودرو به ويژه داشبورد پلاستيك سخته كيفيت مطلوبي نداره.

مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس برليانس H330 با يكسال گارانتي

مقايسه3
مقايسه پژو 207 صندوق‌دار و برليانس h330 از فني حاكي از برتري نسبي خودرو 207 مي باشد.

اين خودرو هم از لحاظ مصرف سوخت 6.6ليتر در هر صدكيلومتر هم از شتاب گيري صفر تا صد يازده و شيش دهم ثانيه و هم از لحاظ حداكثر سرعت صد و نود كيلومتر در ساعت ركوردهاي بهتري را ثبت كرده.

پيشرانه پژو207 يك موتور 16سوپاب با حجم هزار و پانصد و هشتاد و هفت سي سي با حداكثر قدرت 105اسب بخار 132نيوتون گشتاورد با گيربكس 5سرعته اتوماتيك و مصرف سوخت تركيبي شيش دهم ليتر هست

و در مقابل برليانس h330 از بيستون 4سيلندر 15سوپاب خودكار با موتور هزار و ششصد و پنجاه و چهار سي سي بهره ميبره. نهصد و چهارده اسب بخار و 154 نيوتون گشاور دارد، گيربكس اين خودرو از نوع 4سرعته اتوماتيك و مصرف سوخت تركيبي اين خودرو هشت ليتر در هر صد كيلومتر مي باشد.

پژو 207 بهتر است يا برليانس h330
پژو 207 يا برليانس H330 بخرم
با توجه به مشخصات دو خودرو دويست و هفت در عمل بهتر ظاهر ميشه البته بايد وزن كم اين خودرو را نسبت به برليانس h330 درنظرگرفت از نظر امكانات رفاهي مقايسه‌ي پژو دويست و هفت صندوق دار و به برليانس اچ330 ميده.

كه برليانس با داشتن سانروف  نشان ميدهد كه نسب به 207 آپشن‌هاي بيشتري داره. و در مابقي آپشن‌ها تقريبا باهم برابر هستند.

سخن آخر
در سخن آخر بايد بگوييم كه خريد خودرو امري كاملا شخصي و معيارهاي خريد هم خود شخص تعيين مي‌كنه در هر صورت اگر به خودرويي با طراحي خارجي زيباتر راحت‌تر و با فضاي بيشتر و با امكانات اضافي مثل ساندروف هستيد ما برليانس h330 را به شما پيشنهاد مي‌كنيم اما در صورتي كه مي‌خواهيد خودروي شما در شتاب‌گيري و حداكثر سرعت عملكرد بهتري داشته باشه پژو دويست و هفت گزينه‌ي مناسبي مي باشد. مرسي از اينكه با ما همراه بوديد:)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۶:۰۹ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس فولكس واگن با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس فولكس واگن با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس خودروهاي فولكس واگن (Volkswagen) با ضمانت يكساله در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان. ما در اين مطلب” تعمير گيربكس فولكس واگن با 12 ماه گارانتي ” علاوه بر اينكه راه هاي ارتباطي از جمله شماره تماس و آدرس تعميرگاه را درج مي كنيم، به مشكلات خرابي گيربكس نيز ميپردازيم.همراه ما باشيد.

شماره تماس تعميركار گيربكس فولكس واگن
تعمير گيربكس حوزه تخصصي خود را دارد و هر تعميركاري نمي تواند در آن دخيل باشد. تعمير گيربكس اتوماتيك نياز به دانش و تجربه چندين ساله دارد كه بايد به آن توجه كنيد. مجموعه گيربكس كار ايرانيان با داشتن كادري متخصص و مجرب اين تضمين را به شما مي دهد تا گيربكس خودرو خود را به بهترين شكل ممكن تعمير كنيد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعميرگاه گيربكس اتوماتيك فولكس واگن
مهندس بيژن مرادي با 20 سال سابقه در زمينه تعميرات گيربكس و تاسيس گروه تعميراتي به نام گيربكس ايرانيان به عنوان يكي از بهترين تعميرگاه هاي تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد

تعمير گيربكس اتوماتيك فولكس واگن توارگ (VW Touareg)

كليه گيربكس هاي اتوماتيك فولكس واگن توارگ تعمير شده توسط مجموعه متخصصي گيربكس كار ايرانيان پس از آزمايش در دينامومتر گيربكس ما تحت شرايط خودرو به مشتريان ما تحويل داده مي شود.به اين ترتيب تعمير تضميني گيربكس اتوماتيك انجام مي شود.

تيم متخصص ما در خصوص خرابي گيربكس اتوماتيك خودروهاي فولكس واگن توارگ هميشه همراه شماست. تيم مهندسين مكانيك ما با كمال ميل از شما در مورد نقص گيربكس فولكس واگن توآرگ پشتيباني مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۳:۱۳ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتي

اگر با مشكل گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس مواجه هستيد، در جاي مناسبي هستيد. بزرگترين مركز تعمير گيربكس اتوماتيك  تهران(گيربكس كار ايرانيان)، تعمير و نگهداري گيربكس خودروهاي رنو فلوئنس گيربكس اتوماتيك را با ضمانت 12 ماهه انجام مي دهيم.

كليك كنيد
اگر مشكلات گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس با مداخلات صحيح به موقع برطرف نشود، ممكن است پس از مدتي لذت رانندگي خود را از دست بدهيد.

مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس رنو

آدرس تعميرگاه گيربكس اتوماتيك رنو
مهندس بيژن مرادي با 20 سال سابقه در زمينه تعميرات گيربكس و تاسيس گروه تعميراتي به نام گيربكس ايرانيان به عنوان يكي از بهترين تعميرگاه هاي تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد

شماره تماس تعميركار گيربكس رنو
يادتون باشه تعمير گيربكس رو به هيچ تعميركاري نسپاريد!!! تعمير گيربكس حوزه تخصصي خود را دارد و هر تعميركاري نمي تواند در آن دخيل باشد. تعمير گيربكس اتوماتيك نياز به دانش و تجربه چندين ساله دارد كه بايد به آن توجه كنيد. مجموعه گيربكس كار ايراني با داشتن كادري متخصص و مجرب اين تضمين را به شما مي دهد تا گيربكس خودرو خود را به بهترين شكل ممكن تعمير كنيد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

انواع گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس
انواع گيربكس اتوماتيك كه ما در خودروهاي رنو فلوئنس با گارانتي تعمير، تعويض و به فروش مي رسانيم:

تعمير گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس – 4 سرعته DPO
تعمير گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس CVT – JF015E
تعمير گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس 1.5 Dci EDC
خطاهاي گيربكس Fluence CVT
خودروهاي بنزيني رنو فلوئنس 1.6 توليد شده بين سال هاي 2013 تا 2016 داراي گيربكس JF015E هستند كه ما آن را CVT7 به عنوان گيربكس اتوماتيك مي ناميم.

شايع ترين نقص گيربكس اتوماتيك در اين گيربكس ها عبارتند از صداي خراشيدن در هنگام راه اندازي، نوسانات در شمارنده دور در حين رانندگي با سرعت ثابت و مشكلات لرزش و تكان گيربكس در حين رانندگي.

مشكل ديگري كه معمولاً در اين گيربكس‌ها با آن مواجه مي‌شويد اين است كه وقتي پاي خود را از روي گاز بر مي‌داريد (ممكن است هنگام عبور از روي يك دست انداز يا بدال سرعت خود را كاهش دهيد)، وقتي دوباره گاز را فشار مي‌دهيد، ممكن است وسيله نقليه شما ناگهان غلت بزند. ممكن است صداي تق تق از گيربكس شنيده شود يا خودرو ممكن است به شدت برخورد كند.

گيربكس هاي CVT رنو فلوئنس معمولاً در صورت خرابي كدهاي خطا را ارسال نمي كنند. با اين حال، اگر خودروي شما داراي هر يك از كدهاي خطاي زير است، بايد در اسرع وقت گيربكس خود را تعمير كنيد.

P0732 – نسبت دنده 2 نادرست
P0746 – شير برقي كامپيوتر A نقص
P0748 – نقص سنسور فشار
P1745 – خرابي سرعت قرقره ورودي
P2765 – نقص سنسور سرعت ورودي
در حالي كه برخي از اين نقص ها ممكن است نقص عملكرد مغز فلوئنس باشد، گاهي اوقات تعويض مغزي گيربكس cvt ممكن است براي حل مشكلاتي مانند مشكل تكان دادن كافي نباشد.  انواع ايرادات گيربكس cvt رنو با گارانتي در مجموعه گيربكس كار ايرانيان رفع مي شود.

ايرادات رنو فلوئنس 1.5dci EDC
مشكل تعويض دنده فلوئنس شناخته شده ترين خرابي گيربكس فلوئنس EDC است.

تعويض دنده سخت مي تواند نشان دهنده خرابي كيت كلاچ (ساييدگي واحد پد فشار خودكار فلوئنس) يا خرابي كامپيوتر گيربكس باشد.

مشكل كلاچ فلوئنس EDC:
يكي ديگر از خطاهاي شناخته شده گيربكس فلوئنس گرم شدن اتوماتيك گيربكس و ظاهر شدن پيغام چك گيربكس بر روي صفحه است. اين به دليل گرم شدن بيش از حد كلاچ در ترافيك توقف و حركت است.

در برخي موارد، گيربكس هاي EDC ممكن است خطاهاي «بررسي جعبه دنده» را ايجاد كنند، حتي اگر باتري اصلي يا آمپر كافي استفاده نشود.

بنابراين، قبل از تعويض يك واحد گران قيمت مانند كلاچ EDC، آمپر و وضعيت باتري خود را بررسي كنيد.

همچنين هميشه به خاطر داشته باشيد كه رنو به روز رساني هاي متعددي براي اين گيربكس ها انجام داده است. وجود نرم‌افزار به‌روز در خودروي شما، احتمال بروز نقص در گيربكس اتوماتيك را كاهش مي‌دهد. بنابراين، بهتر است ابتدا بررسي كنيد كه نرم افزار به روز است.

مشكل كلاچ وسيله نقليه شما هنگام حركت در سربالايي خود را به صورت لرزش نشان مي دهد. علاوه بر اين، ضربه زدن در 2-3 تعويض دنده اتوماتيك نيز مي تواند نشانه اي از مشكل كلاچ باشد. علاوه بر اين مشخص شده است كه مشكل كلاچ در بسياري از سفارشات كاري است كه با شكايت “دنده فلوئنس تعويض نمي شود، گيربكس اتوماتيك كار نمي كند” باز شده است.

براي كدهاي خطاي فلوئنس، مي توانيد از صفحه كدهاي خطاي گيربكس اتوماتيك ما ديدن كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۴:۰۰ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس رنو فلوئنس با 12 ماه گارانتي

اگر با مشكل گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس مواجه هستيد، در جاي مناسبي هستيد. بزرگترين مركز تعمير گيربكس اتوماتيك  تهران(گيربكس كار ايرانيان)، تعمير و نگهداري گيربكس خودروهاي رنو فلوئنس گيربكس اتوماتيك را با ضمانت 12 ماهه انجام مي دهيم.

كليك كنيد
اگر مشكلات گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس با مداخلات صحيح به موقع برطرف نشود، ممكن است پس از مدتي لذت رانندگي خود را از دست بدهيد.

مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس رنو

آدرس تعميرگاه گيربكس اتوماتيك رنو
مهندس بيژن مرادي با 20 سال سابقه در زمينه تعميرات گيربكس و تاسيس گروه تعميراتي به نام گيربكس ايرانيان به عنوان يكي از بهترين تعميرگاه هاي تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد

شماره تماس تعميركار گيربكس رنو
يادتون باشه تعمير گيربكس رو به هيچ تعميركاري نسپاريد!!! تعمير گيربكس حوزه تخصصي خود را دارد و هر تعميركاري نمي تواند در آن دخيل باشد. تعمير گيربكس اتوماتيك نياز به دانش و تجربه چندين ساله دارد كه بايد به آن توجه كنيد. مجموعه گيربكس كار ايراني با داشتن كادري متخصص و مجرب اين تضمين را به شما مي دهد تا گيربكس خودرو خود را به بهترين شكل ممكن تعمير كنيد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

انواع گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس
انواع گيربكس اتوماتيك كه ما در خودروهاي رنو فلوئنس با گارانتي تعمير، تعويض و به فروش مي رسانيم:

تعمير گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس – 4 سرعته DPO
تعمير گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس CVT – JF015E
تعمير گيربكس اتوماتيك رنو فلوئنس 1.5 Dci EDC
خطاهاي گيربكس Fluence CVT
خودروهاي بنزيني رنو فلوئنس 1.6 توليد شده بين سال هاي 2013 تا 2016 داراي گيربكس JF015E هستند كه ما آن را CVT7 به عنوان گيربكس اتوماتيك مي ناميم.

شايع ترين نقص گيربكس اتوماتيك در اين گيربكس ها عبارتند از صداي خراشيدن در هنگام راه اندازي، نوسانات در شمارنده دور در حين رانندگي با سرعت ثابت و مشكلات لرزش و تكان گيربكس در حين رانندگي.

مشكل ديگري كه معمولاً در اين گيربكس‌ها با آن مواجه مي‌شويد اين است كه وقتي پاي خود را از روي گاز بر مي‌داريد (ممكن است هنگام عبور از روي يك دست انداز يا بدال سرعت خود را كاهش دهيد)، وقتي دوباره گاز را فشار مي‌دهيد، ممكن است وسيله نقليه شما ناگهان غلت بزند. ممكن است صداي تق تق از گيربكس شنيده شود يا خودرو ممكن است به شدت برخورد كند.

گيربكس هاي CVT رنو فلوئنس معمولاً در صورت خرابي كدهاي خطا را ارسال نمي كنند. با اين حال، اگر خودروي شما داراي هر يك از كدهاي خطاي زير است، بايد در اسرع وقت گيربكس خود را تعمير كنيد.

P0732 – نسبت دنده 2 نادرست
P0746 – شير برقي كامپيوتر A نقص
P0748 – نقص سنسور فشار
P1745 – خرابي سرعت قرقره ورودي
P2765 – نقص سنسور سرعت ورودي
در حالي كه برخي از اين نقص ها ممكن است نقص عملكرد مغز فلوئنس باشد، گاهي اوقات تعويض مغزي گيربكس cvt ممكن است براي حل مشكلاتي مانند مشكل تكان دادن كافي نباشد.  انواع ايرادات گيربكس cvt رنو با گارانتي در مجموعه گيربكس كار ايرانيان رفع مي شود.

ايرادات رنو فلوئنس 1.5dci EDC
مشكل تعويض دنده فلوئنس شناخته شده ترين خرابي گيربكس فلوئنس EDC است.

تعويض دنده سخت مي تواند نشان دهنده خرابي كيت كلاچ (ساييدگي واحد پد فشار خودكار فلوئنس) يا خرابي كامپيوتر گيربكس باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۳۸ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)