تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك .

تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك J5 با يكسال گارانتي

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك J5 با يكسال گارانتي

شركت خودروسازي جك، يكي از برندهاي محبوب و پرفروش خارجي جك جي5 (JAC J5) در بازار ايران است. اين شركت چيني همواره سعي در توليد خودروهايي با قيمت پايين و بازدهي بالا است؛ از همين جهت، فروش بالايي در سرتاسر جهان دارد. تعمير گيربكس جك J5 يكي از خدماتي است كه در تعميرگاه تخصصي گيربكس كار ايرانيان به شما ارائه مي‌شود. در اين مركز مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك جك بهرمند شويد.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس جك جي5
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس جك J5 وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس JAC J5 مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي جك كي ام سي تي 8 خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس JAC J5 خواهيد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۱:۲۸ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي سونوتا

​ تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي سونوتا

دلايل مختلفي وجود دارد كه ممكن است گيربكس خودرو هيونداي سونوتا (NF, YF, LF) شما خراب شود. بعضي اوقات، استفاده مداوم و بدون سرويس كردن چند ماه يكبار در طول سال ها باعث بروز مشكلاتي مي شود و يا يك تصادف يا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشكل در گيربكس اين اتومبيل مي شود. (تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي سونوتا)

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس هيونداي سونوتا
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس هيونداي وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك هيونداي سونوتا، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس هيونداي مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي هيونداي سونوتا خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس هيونداي خواهيد شد.

 

سرويس گيربكس هيونداي سونوتا
يكي ديگر از خدمات ارائه شده در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، سرويس گيربكس است. سرويس گيربكس به دو دسته سرويس جزئي و كلي تقسيم مي‌شود. سرويس جزئي، شامل تميز كردن گيربكس و چك كردن قطعات داخلي آن مي‌شود. در صورتي كه قطعه‌اي نياز به تعويض داشته يا آسيب ديده باشد، با قطعه اورجينال تعويض خواهد شد.

سرويس كلي شامل همين بازرسي و تعويض قطعات به اضافه تعويض روغن گيربكس است. بدين صورت گيربكس اتوماتيك خودروي شما جان دوباره‌اي گرفته و عملكرد آن تا حد چشمگيري افزايش پيدا مي‌كند. به همين دليل هميشه پيشنهاد مي‌شود با صرف اندكي هزينه بيشتر، گيربكس را سرويس كنيد. به اين صورت، احتمال خرابي و تعمير گيربكس هيونداي بسيار كاهش پيدا مي‌كند.

در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي سونوتا در تهران استفاده كنيد. در اين مركز تعميركاران متخصص و باتجربه‌اي حضور دارند كه سال‌ها روي انواع گيربكس اتوماتيك كار كرده و به خوبي با آنها آشنا هستند. براي دسترسي به اين تعميرگاه، مي‌توانيد به مرزداران، خيابان شهرك ژاندارمري مراجعه كنيد. همچنين مي‌توانيد با شماره تلفن 09128390325 تماس گرفته و به صورت رايگان، مشاوره دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۷:۲۷ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس اتوماتيك جك S3 با يكسال گارانتي

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك S3 با يكسال گارانتي

شركت خودروسازي جك، يكي از برندهاي محبوب و پرفروش خارجي جك اس3 (JAC S3) در بازار ايران است. اين شركت چيني همواره سعي در توليد خودروهايي با قيمت پايين و بازدهي بالا است؛ از همين جهت، فروش بالايي در سرتاسر جهان دارد. تعمير گيربكس جك S3 يكي از خدماتي است كه در تعميرگاه تخصصي گيربكس كار ايرانيان به شما ارائه مي‌شود. در اين مركز مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك جك بهرمند شويد.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس جك اس3
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس جك S3 وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس JAC S3 مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي جك كي ام سي تي 8 خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس JAC S3 خواهيد شد.

 
 

نشانه‌هاي خرابي گيربكس جك S3 چيست؟
موارد متعددي ممكن است به خراب شدن جعبه دنده خودرو شما منجر شود كه هركدام علائم مختص به خود را دارند. حتي زماني كه به تعميرگاه مراجعه مي‌كنيد، تعميركار موارد مختلفي را چك مي‌كند تا متوجه نوع و علت خرابي گيربكس شود. در ادامه، برخي از علائم خرابي گيربكس را آورده‌ايم.

روشن شدن چراغ چك خودرو

در صورتي كه متوجه روشن شدن چراغ چك خودروي خود شديد، بهتر است در ابتدا به دقت به صداهاي غيرعادي خودرو گوش دهيد. اين چراغ به دلايل مختلفي روشن مي‌شود و صرفا مختص به گيربكس نيست. در صورتي كه روشن شدن چراغ جك با بد جا رفتن دنده همراه باشد، بايد به سرعت خودروتان را به يك تعميرگاه تخصصي برسانيد؛ زيرا در صورت اسيب ديدگي گيربكس و عدم توجه به آن، ممكن است به موتور و ديگر قطعات نيز آسيب برسد.

نشت مايع واسكازين از خودرو

يكي ديگر از اتفاقاتي كه در صورت نياز به تعمير گيربكس اتوماتيك جك S3 رخ مي‌دهد، نشت مايعي قرمزرنگ به نام واسكازين است. اين مايع كه با نام روغن گيربكس نيز شناخته مي‌شود، يكي از بخش‌هاي حياتي گيربكس است. در صورتي كه متوجه نشت روغن از خودرو شديد، بهتر است در ابتدا يك مقوا را براي چند ساعت زير خودرو قرار دهيد. پس از چند ساعت، مقوا را بيرون آورده و چك كنيد. در صورتي كه خودرو نشت روغن داشته باشد، بايد لكه روغن روي مقوا وجود داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۹:۴۷ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​تعمير گيربكس اتوماتيك چيني با 12 ماه گارانتي

​تعمير گيربكس اتوماتيك چيني با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس اتوماتيك چيني نياز به دقت زياد و دانش ويژه كارگاه خودرو دارد. بنابراين در صورت بروز نقص يا خرابي در گيربكس اتوماتيك، خودرو فقط بايد در اختيار تعميركار متخصص قرار گيرد. در گيربكس كار ايرانيان تعميرات گيربكس اتوماتيك بصورت تخصصي انجام ميگيرد.

خودروهاي چيني سال‌هاست كه در بازار خودروي ايران حاضر هستند و مدل‌هاي متنوعي را نيز براي فروش، عرضه كرده‌اند. برندهاي سرشناس چيني زيادي وجود دارند كه هركدام تعدادي از محصولات خود را براي بازار ايران بهينه كرده‌اند و به واسطه برخي از شركت‌هاي خودروسازي داخلي، انها را درون ايران عرضه مي‌كنند. از جمله اين برندها مي‌توان به خودروهاي چري، MVM، ليفان، آريزو، برليانس و… اشاره كرد.

تعمير گيربكس CVT خودرو هاي چيني
معمولا خودروهاي چيني نسبت به خودروهاي آلماني يا آمريكايي، داراي قيمت پايين‌تري هستند و همين موضوع، انها را تبديل به خودروهايي با ارزش خريد بالا كرده است. در بسياري از اين خودروها براي پايين نگه داشتن قيمت نهايي از گيربكس‌هاي CVT استفاده مي‌شود. اين نوع گيربكس برخلاف انواع ديگر گيربكس‌هاي اتوماتيك، از دو عدد پولي (قرقره) و يك تسمه فولادي استفاده مي‌كند.

به دليل عدم استفاده از چرخ دنده‌هاي مختلف براي تعيين دنده،

مي‌توان گفت كه خودروهايي كه از گيربكس CVT استفاده مي‌كنند،  داراي بي‌نهايت ضريب دنده هستند.

لازم به ذكر است اين نوع گيربكس به دليل وزن پايين و ساخت ارزان، در برخي از خودروهاي مسابقه‌اي نيز مورداستفاده قرار گرفته است. در صورتي كه نياز به خدمات تعمير و تقويت گيربكس ماشين‌هاي مسابقه داريد، مي‌توانيد از خدمات گيربكس كار ايرانيان استفاده كنيد.


تعمير گيربكس AMT خودرو هاي چيني
يكي ديگر از متداول‌ترين انواع گيربكس كه در خودروهاي چيني نيز مورداستفاده قرار مي‌گيرد، گيربكس AMT است.

اين نوع گيربكس بيشتر در خودروهاي اقتصادي مورداستفاده قرار مي‌گيرد و مانند هر نوع گيربكس ديگر، مزايا و معايبي دارد. گيربكس‌هاي AMT را مي‌توان پراستفاده‌ترين نوع گيربكس در خودروهاي چيني دانست.

اين نوع گيربكس داراي مزايايي همچون: وزن پايين هزينه پايين تعميرات مصرف سوخت كم است.

در عوض، دو ايراد اساسي گريبان‌گير گيربكس‌هاي AMT است.

اولين مورد، سرعت عمل پايين اين نوع گيربكس است؛ اين يعني زماني كه تعويض دنده را انجام مي‌دهيد، اين كار با اندكي تاخير انجام مي‌شود.

دومين مورد از معايب اين نوع گيربكس، نرم نبودن تعويض دنده است كه براي رانندگاني كه مدت زيادي در حال رانندگي هستند، ممكن است اذيت كننده باشد.

علائم نقص گيربكس اتوماتيك چيني
از آنجايي كه گيربكس اتوماتيك چيني به آرامي اما به طور پيوسته فرسوده مي شود، ممكن است در دراز مدت آسيب ببيند. اين علائم به شما كمك مي كند تا مشكل را زود تشخيص دهيد و از آسيب هاي بعدي جلوگيري كنيد.

علائم آسيب احتمالي به گيربكس اتوماتيك:

گيربكس اتوماتيك چيني هنگام تعويض دنده ليز مي خورد
گيربكس اتوماتيك چيني ديگر هيچ نيروي محركه اي ندارد
تاخير در شروع
روغن هيدروليك سياه است و بوي سوختگي مي دهد
صداهاي محفظه موتور (صداي سنگ زني، ترك خوردن يا ساييدن)
مشاوره قبل از تعمير گيربكس اتوماتيك
در صورت بروز نقص، تعميركار به گيربكس اتوماتيك نگاه مي كند و در ابتدا مشاوره تخصصي ارائه مي دهد. تصميم اين است كه آيا گيربكس اتوماتيك معيوب را به طور كامل حذف كنيد و آن را با يك گيربكس جايگزين (قطعه جديد يا قطعه جايگزين) جايگزين كنيد. مورد به مورد تعمير و نگهداري دنده با قطعات يدكي مناسب كافي است. اين نيز به طور قابل توجهي ارزان تر از نصب مجدد كامل گيربكس است. با يك تعميرگاه خودرو با تجربه در گيربكس اتوماتيك، مي توانيد مطمئن باشيد كه قطعات يدكي مناسب به سرعت تهيه و نصب مي شود. همين حالا جهت مشاوره با شماره 09128390325 تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۷:۴۲ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي i10

​ تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي i10

دلايل مختلفي وجود دارد كه ممكن است گيربكس خودرو هيونداي i10 شما خراب شود. بعضي اوقات، استفاده مداوم و بدون سرويس كردن چند ماه يكبار در طول سال ها باعث بروز مشكلاتي مي شود و يا يك تصادف يا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشكل در گيربكس اين اتومبيل مي شود. (تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي i10)

هيونداي i10 چه گيربكس اتوماتيكي دارد؟
هيونداي i10 مي تواند يكي از چهار گزينه مختلف گيربكس را براي گيربكس اتوماتيك داشته باشد. مانند ساير وسايل نقليه، اين چهار گيربكس مي توانند مشكلات مختلفي داشته باشند كه بر خودروي شما تأثير مي گذارد. متوجه خواهيد شد كه هر جعبه دنده اتوماتيك مشكلات احتمالي خود را خواهد داشت. در اينجا يك تقسيم كوچك از چهار گزينه مختلف گيربكس وجود دارد كه مي توانيد با آنها مقابله كنيد:

گيربكس كلاسيك: گيربكس اتوماتيك كلاسيك رايج ترين است و داراي مبدل گشتاور است كه تغييرات دنده را كنترل مي كند. اينها اولين گيربكس هاي اتوماتيك ساخته شده اند و در حالي كه بهبود يافته اند، عملكرد يكسان باقي مي ماند.
گيربكس رباتيك: اين گيربكس ها دستي هستند، اما داراي مكانيزم رباتيكي هستند كه جايگزين اعمال راننده مي شود. متأسفانه، آنها به تدريج به دليل سرعت بسيار كند حذف مي شوند.
گيربكس اتوماتيك دوكلاچه: اين گزينه هاي موفقيت آميز گيربكس مشابه گيربكس روباتيك هستند، اما دوكلاچه كندي را كاهش مي دهد و از مشكلاتي مانند مصرف بيش از حد جلوگيري مي كند.
گيربكس اتوماتيك متغير پيوسته: اين گيربكس ها مانند اسكوتر كار مي كنند. تغيير دهنده شتاب و سرعت چرخش را براي تعويض خودكار دنده ها مديريت مي كند. متأسفانه، اينها نيز كند و اغلب غيرقابل اعتماد هستند.
اينها چهار گزينه رايج ترين گيربكس در بازار امروز هستند. شما بايد بدانيد كه كدام يك در وسيله نقليه شما نصب شده است.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس هيونداي i10
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس هيونداي وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك هيونداي i10، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس هيونداي مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي هيونداي i10 خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس هيونداي خواهيد شد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۴:۳۸ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك J4 با يكسال گارانتي

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك J4 با يكسال گارانتي

شركت خودروسازي جك، يكي از برندهاي محبوب و پرفروش خارجي جك جي4 (JAC J4) در بازار ايران است. اين شركت چيني همواره سعي در توليد خودروهايي با قيمت پايين و بازدهي بالا است؛ از همين جهت، فروش بالايي در سرتاسر جهان دارد. تعمير گيربكس جك J4 يكي از خدماتي است كه در تعميرگاه تخصصي گيربكس كار ايرانيان به شما ارائه مي‌شود. در اين مركز مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك جك بهرمند شويد.

تعمير گيربكس اتوماتيك جك J4
محصولات ارزان قيمت جك از دو نوع گيربكس دستي و اتوماتيك استفاده مي‌كنند. به عنوان مثال، جك J4 كه پرفروش‌ترين خودروي جك در ايران است، در دو نسخه دنده دستي و نسخه اتوماتيك به فروش مي‌رسد. به اين صورت، هر شخص مي‌تواند از بين اين دو، خودروي متناسب با شرايط خود در رانندگي را انتخاب كند.

به صورت كلي، ماشين‌هاي جك از دو نوع گيربكس اتوماتيك استفاده مي‌كنند. در برخي از مدل‌ها، اين شركت تصميم به استفاده از گيربكس‌هاي CVT و در برخي ديگر از مدل‌ها، گيربكس DCT گرفته است. به صورت كلي، در صورتي كه به خودرو و گيربكس فشار زيادي وارد شود، نتيجه‌اي جز خرابي نخواهد داشت. از اين رو، هميشه توصيه مي‌شود براي جلوگيري از خرابي و نياز به تعمير گيربكس جك، در بازه‌هاي مشخص گيربكس خودرو را بررسي كنيد. به اين ترتيب، در صورتي كه مشكلي در گيربكس وجود داشته باشد، به سرعت برطرف خواهد شد.

سرويس گيربكس JAC J4
سرويس گيربكس موجب بهبود عملكرد آن شده و از مشكلات احتمالي جلوگيري مي‌كند. در تعميرگاه‌هاي تخصصي سرويس جزئي و كلي گيربكس به شما ارائه مي‌شود. در سرويس جزئي، تنها گيربكس و قطعات داخلي بررسي شده و در صورت نياز، قطعه‌اي درون آن تعويض يا تعمير مي‌شود. در سرويس كلي، علاوه بر بررسي دقيق گيربكس، روغن گيربكس نيز تعويض شده و با روغن نو و باكيفيت تعويض مي‌شود. به اين صورت، با يك تير سه نشان زده‌ايد. هم روغن گيربكس تعويض شده؛ هم گيربكس بررسي و قطعات معيوب تعمير شده‌اند و هم از وقوع مشكلاتي كه شما را مجبور به تعمير گيربكس جك مي‌كنند، جلوگيري به عمل آمده است.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس جك جي4
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس جك J4 وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس JAC J4 مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي جك كي ام سي تي 8 خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس JAC J4 خواهيد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۶:۳۵ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي النترا

​تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي النترا

دلايل مختلفي وجود دارد كه ممكن است گيربكس خودرو هيونداي النترا شما خراب شود. بعضي اوقات، استفاده مداوم و بدون سرويس كردن چند ماه يكبار در طول سال ها باعث بروز مشكلاتي مي شود و يا يك تصادف يا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشكل در گيربكس اين اتومبيل مي شود.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس هيونداي النترا
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس هيونداي وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك هيونداي النترا، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس هيونداي مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي هيونداي النترا خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس هيونداي خواهيد شد.

سرويس گيربكس هيونداي النترا
يكي ديگر از خدمات ارائه شده در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، سرويس گيربكس است. سرويس گيربكس به دو دسته سرويس جزئي و كلي تقسيم مي‌شود. سرويس جزئي، شامل تميز كردن گيربكس و چك كردن قطعات داخلي آن مي‌شود. در صورتي كه قطعه‌اي نياز به تعويض داشته يا آسيب ديده باشد، با قطعه اورجينال تعويض خواهد شد.

سرويس كلي شامل همين بازرسي و تعويض قطعات به اضافه تعويض روغن گيربكس است. بدين صورت گيربكس اتوماتيك خودروي شما جان دوباره‌اي گرفته و عملكرد آن تا حد چشمگيري افزايش پيدا مي‌كند. به همين دليل هميشه پيشنهاد مي‌شود با صرف اندكي هزينه بيشتر، گيربكس را سرويس كنيد. به اين صورت، احتمال خرابي و تعمير گيربكس هيونداي بسيار كاهش پيدا مي‌كند.

در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي النترا در تهران استفاده كنيد. در اين مركز تعميركاران متخصص و باتجربه‌اي حضور دارند كه سال‌ها روي انواع گيربكس اتوماتيك كار كرده و به خوبي با آنها آشنا هستند. براي دسترسي به اين تعميرگاه، مي‌توانيد به مرزداران، خيابان شهرك ژاندارمري مراجعه كنيد. همچنين مي‌توانيد با شماره تلفن 09128390325 تماس گرفته و به صورت رايگان، مشاوره دريافت كنيد.

سوالات متداول
 

آيا گيربكس النترا ارزش تعمير را دارد؟

براي بسياري، هزينه بازسازي قابل قبول است زيرا هنوز بسيار كمتر از آن چيزي است كه صرف خريد يك ماشين جديد پرداخت مي‌شود. بنابراين، از اين نظر، مطمئناً تعمير يك گيربكس ايراد‌دار به گونه‌اي سرمايه‌گذاري ارزشمند و گزينه قابل تامل است. در اين صورت، اگر مكانيك معتمد شما پيشنهاد مي‌كند كه اين بهترين كار است، نبايد تعمير گيربكس را رد كرد.

آيا گيربكس آسيب ديده قابل تعمير است؟

گيربكس‌ها قابل تعمير هستند، بله! با اين حال، تعيين هزينه به عوامل متعددي بستگي دارد. ابتدا به علائمي كه نشان مي‌دهد ممكن است گيربكس مشكل داشته باشيد نگاهي بيندازيم. اگر وسيله نقليه شما هر يك از موارد زير را انجام مي‌دهد به اين معني است كه ممكن است با مشكل گيربكس مواجه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۷:۱۲ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​تفاوت گيربكس اتوماتيك و نيمه اتوماتيك

​تفاوت گيربكس اتوماتيك و نيمه اتوماتيك

ما تفاوت در نحوه عملكرد يك گيربكس نيمه اتوماتيك در مقايسه با گيربكس هايي كه به طور كامل اتوماتيك كار مي كنند را توضيح مي دهيم.امروزه خودروهاي معمولي با گيربكس دستي يا اتوماتيك عرضه مي‌شوند، اما نوع دومي به نام گيربكس نيمه اتوماتيك وجود دارد.

پيدا كردن خودرويي كه داراي جعبه دنده اي باشد كه فقط به صورت نيمه اتوماتيك كار كند، امروزه به لطف ظهور سيستم هاي دوكلاچه بسيار نادر است. اما بسياري از خودروهاي جديد موجود در بازار امروزه كه گيربكس دوكلاچه/اتوماتيك را ارائه مي‌كنند، در صورت تمايل راننده مي‌تواند به صورت نيمه اتوماتيك كار كند.

دنده نيمه اتوماتيك
گيربكسي كه به صورت نيمه اتوماتيك كار مي كند (كه به عنوان دستي خودكار نيز شناخته مي شود) به راننده نياز دارد كه خود تغيير دنده انجام دهد، مانند گيربكس دستي. تفاوت اصلي اين است كه در حالي كه يك جعبه دستي نياز به استفاده از پدال كلاچ دارد، يك نيمه اتوماتيك اين قسمت را از دسترس راننده خارج مي كند و عملكرد آن را به صورت الكترونيكي كامل مي كند. به عبارت ديگر در نيمه اتوماتيك به كلاچ نياز نخواهيد داشت.

از آنجايي كه تجهيزات الكترونيكي از كلاچ مراقبت مي كنند، گيربكس مي تواند تغييرات دنده خود را با گشتاور موتور زمان بندي كند و هر دنده را سريع، دقيق و روان تغيير دهد.

مزايا و معايب گيربكس نيمه اتوماتيك چيست؟
مزايا: 

مصرف سوخت كمتري دارد زيرا طراحي يك به يك با گيربكس دستي دارد
كارايي آن مشابه گيربكس هاي دستي است، براي استفاده روزانه بسيار مناسب است
تعويض دنده در گيربكس هاي نيمه اتوماتيك دوكلاچه تقريباً وجود ندارد
دنده بنا به درخواست راننده قابل تغيير است
 

معايب: 

تغييرات دنده در گيربكس هاي نيمه اتوماتيك تك كلاچه بسيار بيشتر احساس مي شود
خودروهاي نيمه اتوماتيك با گيربكس بدون كمك استارت در سربالايي
قيمت هاي فروش از گيربكس هاي دستي گرانقيمت تر است
نصب سيستم كلاچ در يك دستگاه آسان تر است
گيربكس نيمه اتوماتيك تك كلاچه

ماشين نيمه اتوماتيك چيست؟
ماشين نيمه اتوماتيك تركيبي از گيربكس دستي و اتوماتيك است. همچنين مانند اتوماتيك فاقد پدال كلاچ است. به همين دليل، رانندگي با خودروهاي نيمه اتوماتيك بسيار آسان است و همچنين مي توانيد نحوه كنترل دنده ها را انتخاب كنيد، زيرا گزينه هاي دستي و اتوماتيك وجود دارد.

آيا خودروهاي نيمه اتوماتيك خوب هستند؟
خودروهاي نيمه اتوماتيك مي توانند كمي گرانتر از ماشين دستي معمولي شما باشند، با اين حال، مزاياي زيادي مانند سهولت استفاده دارد، زيرا نيازي به تعويض دنده به صورت دستي نداريد، مگر اينكه بخواهيد. علاوه بر اين، گزينه دستي به شما اين امكان را مي دهد كه در شرايط آب و هوايي بد، مانند باران شديد يا برف، كنترل بيشتري داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۶:۲۵ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك KMC T8 با يكسال گارانتي

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك KMC T8 با يكسال گارانتي

شركت خودروسازي جك، يكي از برندهاي محبوب و پرفروش خارجي جك كي ام سي تي 8 (KMC T8) در بازار ايران است. اين شركت چيني همواره سعي در توليد خودروهايي با قيمت پايين و بازدهي بالا است؛ از همين جهت، فروش بالايي در سرتاسر جهان دارد. تعمير گيربكس جك KMC T8 يكي از خدماتي است كه در تعميرگاه تخصصي گيربكس كار ايرانيان به شما ارائه مي‌شود. در اين مركز مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك جك بهرمند شويد.

تعمير گيربكس اتوماتيك جك كي ام سي T8
محصولات ارزان قيمت جك از دو نوع گيربكس دستي و اتوماتيك استفاده مي‌كنند. به عنوان مثال، جك كي ام سي T8 كه پرفروش‌ترين خودروي جك در ايران است، در دو نسخه دنده دستي و نسخه اتوماتيك به فروش مي‌رسد. به اين صورت، هر شخص مي‌تواند از بين اين دو، خودروي متناسب با شرايط خود در رانندگي را انتخاب كند.

به صورت كلي، ماشين‌هاي جك از دو نوع گيربكس اتوماتيك استفاده مي‌كنند. در برخي از مدل‌ها، اين شركت تصميم به استفاده از گيربكس‌هاي CVT و در برخي ديگر از مدل‌ها، گيربكس DCT گرفته است. به صورت كلي، در صورتي كه به خودرو و گيربكس فشار زيادي وارد شود، نتيجه‌اي جز خرابي نخواهد داشت. از اين رو، هميشه توصيه مي‌شود براي جلوگيري از خرابي و نياز به تعمير گيربكس جك، در بازه‌هاي مشخص گيربكس خودرو را بررسي كنيد. به اين ترتيب، در صورتي كه مشكلي در گيربكس وجود داشته باشد، به سرعت برطرف خواهد شد.

سرويس گيربكس JAC KMC T8
سرويس گيربكس موجب بهبود عملكرد آن شده و از مشكلات احتمالي جلوگيري مي‌كند. در تعميرگاه‌هاي تخصصي سرويس جزئي و كلي گيربكس به شما ارائه مي‌شود. در سرويس جزئي، تنها گيربكس و قطعات داخلي بررسي شده و در صورت نياز، قطعه‌اي درون آن تعويض يا تعمير مي‌شود. در سرويس كلي، علاوه بر بررسي دقيق گيربكس، روغن گيربكس نيز تعويض شده و با روغن نو و باكيفيت تعويض مي‌شود. به اين صورت، با يك تير سه نشان زده‌ايد. هم روغن گيربكس تعويض شده؛ هم گيربكس بررسي و قطعات معيوب تعمير شده‌اند و هم از وقوع مشكلاتي كه شما را مجبور به تعمير گيربكس جك مي‌كنند، جلوگيري به عمل آمده است.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس جك KMC T8
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس جك KMC T8 وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس JAC KMC T8 مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي جك كي ام سي تي 8 خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس JAC KMC T8 خواهيد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۰:۰۹ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس اتوماتيك تويوتا CHR با 12 ماه گارانتي

​ تعمير گيربكس اتوماتيك تويوتا CHR با 12 ماه گارانتي

تويوتا CHR يكي از برندهاي خارجي سرشناس در بازار خودروي ايران است. محصولات اين شركت سال‌هاست كه توسط رانندگان ايراني مورداستفاده قرار مي‌گيرند و به خوبي آزمون خود را پس داده‌اند. خودروهاي اين برند معمولا عمر بالايي دارند و در صورت استفاده صحيح، قطعات آن به سادگي دچار خرابي نمي‌شوند. گيربكس تويوتا CHR يكي از اين قطعات است كه عمر و كيفيت الايي دارد و در موارد اندكي، دچار مشكل مي‌شود. اما به هر حال، ممكن است به دلايل مختلف، نياز به تعمير گيربكس تويوتا سي اچ آر پيدا كنيد. تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان (تعمير تخصصي گيربكس اتوماتيك، تضيمن كيفيت، تحويل در سريعترين زمان ممكن)

سرويس گيربكس اتوماتيك تويوتا CHR

يكي ديگر از خدمات ارائه شده در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، سرويس گيربكس است. سرويس گيربكس به دو دسته سرويس جزئي و كلي تقسيم مي‌شود. سرويس جزئي، شامل تميز كردن گيربكس و چك كردن قطعات داخلي آن مي‌شود. در صورتي كه قطعه‌اي نياز به تعويض داشته يا آسيب ديده باشد، با قطعه اورجينال تعويض خواهد شد.

سرويس كلي شامل همين بازرسي و تعويض قطعات به اضافه تعويض روغن گيربكس است. بدين صورت گيربكس اتوماتيك خودروي شما جان دوباره‌اي گرفته و عملكرد آن تا حد چشمگيري افزايش پيدا مي‌كند. به همين دليل هميشه پيشنهاد مي‌شود با صرف اندكي هزينه بيشتر، گيربكس را سرويس كنيد. به اين صورت، احتمال خرابي و تعمير گيربكس تويوتا بسيار كاهش پيدا مي‌كند.

گارانتي 12 ماهه تعمير گيربكس تويوتا CHR

كليه گيربكس هاي اتوماتيك تويوتا كه توسط مجموعه گيربكس كار ايرانيان تعمير شده اند پس از آزمايش در دينامومتر گيربكس ما تحت شرايط موجود در خودرو به مشتريان ما تحويل داده مي شوند. به اين ترتيب تعمير تضميني گيربكس اتوماتيك انجام مي شود.

در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، مي‌توانيد از خدمات تعمير گيربكس اتوماتيك تويوتا CHR در تهران استفاده كنيد. در اين مركز تعميركاران متخصص و باتجربه‌اي حضور دارند كه سال‌ها روي انواع گيربكس اتوماتيك كار كرده و به خوبي با آنها آشنا هستند. براي دسترسي به اين تعميرگاه، مي‌توانيد به مرزداران، خيابان شهرك ژاندارمري مراجعه كنيد. همچنين مي‌توانيد با شماره تلفن 09190783005 تماس گرفته و به صورت رايگان، مشاوره دريافت كنيد.

ويژگي يك تعميرگاه خوب
براي اينكه از حرفه اي بودن يك تعميرگاه اطمينان حاصل كنيم بايد به نكات زير توجه كنيد:

1-به تعميركاران اون مجموعه، دقت كنيد آيا به دل بكار ميدن… آيا به نكات ريز دقت مي كنند… آيا از كاري كه انجام ميدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محيط كار منظم و تميز و دسته بندي شده باشد.

3-تعميرگاه ايمني كار را براي خود و خودرو رعايت كند. و از ابزارت تخصصي و صحيح استفاده كند.

4-تعميركا اون مجموعه به مشتري مشاورات لازم را ميدهد

5-تعميرگاه براي جلب رضايت و اعتماد مشتري از گارانتي استفاده مي كند.

6-كا را در زمان وعده داده شده تحويل مي دهد و اگر نياز به زمان بيشتر داشته باشند با مشتري هماهنگ مي كنند.

7-قطعات از كار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم براي اطمينان خاطر به مشتري نشان مي دهند.

8-گزارش تعميرات را براي مشتري مي نوسند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۳۱ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)