تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك .

تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك

تعمير گيربكس كيا سورنتو با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس كيا سورنتو با 12 ماه گارانتي

كيا سورنتو (Kia Sorento) يك كراس اوور SUV سايز متوسط ​​محبوب با سه رديف صندلي است. اين وسيله نقليه در بين صاحبان خانواده محبوب است. اين خودرو در چهار نسل توليد شده و چندين مدل با مشخصات متفاوت توليد كرده است. اين مدل ها مجهز به انواع گيربكس هستند. اين مقاله”تعمير گيربكس كيا سورنتو با 12 ماه گارانتي” شامل تجزيه و تحليل دقيق همه گيربكس هاي مورد استفاده در كيا سورنتو و مشكلات، مقايسه ها، طول عمر و هزينه هاي آنها است.

كليك كنيد
گيربكس نقش مهمي در عملكرد، رانندگي و طول عمر هر خودرو دارد. اگر قصد تعمير كيا سورنتو را داريد بايد اطلاعات كاملي از سيستم انتقال آن داشته باشيد. از چه مايع گيربكس در كيا سورنتو خود استفاده كنيد، هزينه آن چقدر است، تفاوت بين مدل هاي مختلف گيربكس و چه مشكلاتي مي توانيد با چنين گيربكس هايي انتظار داشته باشيد؟ دانستن اين موارد مي تواند براي دارندگان سورنتو مفيد باشد. اين مقاله مفصل را بخوانيد تا هر آنچه را كه بايد در مورد گيربكس هاي مورد استفاده در كيا سورنتو بدانيد، بدانيد.

مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس كيا

كيا سورنتو از چه گيربكسي استفاده كرده است؟
نسل اول (1996-2001)
5 سرعته دستي
S-speed اتوماتيك
4 سرعته A340E اتوماتيك
نسل دوم (2001-06)
5 سرعته دستي
5 سرعته A5SR1 اتوماتيك
5 سرعته RE5R05A اتوماتيك
6 سرعته اتوماتيك
6 سرعته دستي
نسل سوم (2006-2011)
6 سرعته دستي
6 سرعته A6LF2 اتوماتيك
8 سرعته اتوماتيك
نسل چهارم (2011-2017)
6 سرعته اتوماتيك
8 سرعته اتوماتيك
8 سرعته Smartstream DCT
گيربكس كيا سورنتو چقدر دوام مي آورد؟
گيربكس كيا سورنتو، مانند ساير خودروهاي كيا، براي مدت طولاني دوام مي آورد. به طور معمول، يك گيربكس خوب كيا سورنتو حدود 150000 تا 200000 مايل دوام مي آورد. براي مالك ​​خودرو، اين مسافت پيموده شده حدود 12-15 سال طول مي كشد. اين بدان معني است كه اگر كمي براي حفظ گيربكس تلاش كنيد، ديگر نگران تعويض گيربكس در طول عمر كيا سورنتو خود نخواهيد بود.

تعمير گيربكس كيا سورنتو چقدر هزينه دارد؟
كيا سورنتو در چهار نسل خود شاهد چندين گيربكس مختلف بوده است. بنابراين قيمت اين نقل و انتقال ثابت نيست و متناسب با آن متغير است. از آنجايي كه مدل‌هاي مختلف كيا سورنتو وجود دارد، فهميدن هزينه تعويض گيربكس مورد استفاده در مدل خاص شما مي‌تواند چالش برانگيز باشد.

مشكلات رايج گيربكس كيا سورنتو

مشكلات گيربكس كيا سورنتو نسل اول
كيا سورنتو صدايي مي دهد و به دنبال آن يك لرزش كوچك ايجاد مي شود. وقتي ماشين به سمت رانندگي تغيير مكان مي دهد، برق مصرف نمي كند. اين مشكل معمولاً با گيربكس معيوب همراه است يا ممكن است در هنگام تعويض دنده ناگهاني نيز رخ دهد.
شتاب سريع سورنتو هنگام استارت. معمولاً با لرزش همراه است. اين مشكل توسط كاربران كيا سورنتو 2005 گزارش شده است و علت آن مشكلات اتصالات سنسور است.
ترديد در انتقال و لغزش. اگر صاحب يك كيا سورنتو 2005-06 هستيد، اين مشكل ممكن است به دليل نقص طراحي در جعبه دنده خودرو باشد. دليل اين عدم قطعيت در انتقال، تداخل الكتريكي ناشي از يك سيم بدون محافظ است.
مشكلات گيربكس كيا سورنتو دوم
سرعت انتقال با تغيير خطوط توسط كاربران كاهش مي يابد. اگر اين اتفاق در آب و هواي شديد رخ دهد، محتمل‌ترين علت مشكل، معيوب بودن سنسور دماي سيال است. براي حل اين مشكل بايد اين سنسور تعويض شود.
كيا مدل هاي 2011-2013 كيا سورنتو را به دليل مشكلات گيربكس فراخوان مي كند. اين مشكل باعث شد گيربكس بدون فشردن ترمز از «پارك» خارج شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۱۹ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

سرويس ويژه دوره اي گيربكس اتوماتيك

سرويس ويژه دوره اي گيربكس اتوماتيك

رسيدگي به خودرو باعث افزايش عمر مفيد قطعات شده و بر عملكرد صحيح آنها تاثير مي‌گذارد. گيربكس خودرو به عنوان مهمترين قطعه بعد از موتور، از قطعاتي است كه بايد به صورت دوره‌اي سرويس شود تا از خرابي‌هاي احتمالي جلوگيري به عمل بيايد. هزينه سرويس دوره‌اي گيربكس اتوماتيك خودرو نسبت به هزينه تعمير آن، به مقدار قابل توجهي كمتر است و همين موضوع، مي‌تواند دليل قانع كننده‌اي باشد كه هر از مدتي، به سرويس گيربكس اتوماتيك خودروي خود بپردازيد.

كليك كنيد
اهميت سرويس دوره‌اي گيربكس اتوماتيك
گيربكس وظيفه دارد نيروي توليد شده توسط موتور را به چرخ‌ها منتقل كند تا راننده بتواند خودرو را به حركت درآورد. درون گيربكس قطعات و چرخ دنده‌هاي متعددي وجود دارد كه بايد به صورت هماهنگ فعاليت كنند تا انتقال انرژي و شتاب به چرخ‌ها صورت پذيرد. طي اين فرآيند، اين قطعات داغ شده و ممكن است تكه‌هاي كوچكي از آنها جدا شود. اين ذرات در بين تعميركاران به پِليسه مشهورند. با وارد شدن اين ذرات به روغن واسكازين گيربكس و چرخش روغن بين قطعات، احتمال اينكه اين ذرات بين چرخ دنده‌ها گير كنند و عملكرد آنها را تحت تاثير قرار دهند، زياد است. به همين دليل معمولا پيشنهاد مي‌شود هر از چند ماه، روغن واسكازين گيربكس به كلي تعويض شود.

در سرويس دوره‌اي گيربكس اتوماتيك، علاوه بر تعويض واسكازين، قطعات موجود در گيربكس نيز بررسي مي‌شوند. از آنجايي كه گيربكس يك قطعه با مكانيزم پيچيده و داراي قطعات متعدد حساس است؛ وجود ايراد در هركدام از اين قطعات بر عملكرد گيربكس و در نتيجه، عملكرد خودرو تاثير مي‌گذارد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد
نقشه گيربكس كار ايرانيان در تهران
چه مواردي در سرويس دوره‌اي گيربكس اتوماتيك بررسي مي‌شوند؟
زماني كه براي سرويس گيربكس اتوماتيك خودروتان به تعميرگاه تخصصي گيربكس مراجعه مي‌كنيد، تعميركار مواردي را بررسي كرده و به رفع آنها مي‌پردازد.

مطلب پيشنهادي:تعميرگاه تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران

اولين مورد، روغن گيربكس است. همانطور كه در بالا گفته شد، روغن واسكازين موجود در گيربكس به دليل جداشدن قطعات كوچكي از چرخ دنده‌هاي درون گيربكس، الوده مي‌شود. تعميركار بايد با استفاده از محلول تميز كننده، گيربكس را از روغن واسكازين قديمي تميز كند. براي اين كار، او مقداري از اين محلول را درون گيربكس ريخته و سپس خودرو را براي چند دقيقه روشن مي‌كند. به اين صورت، روغن كثيف و قديمي درون گيربكس جمع مي‌شود. پس از آن، تكنسين با استفاده از دستگاه مخصوص، روغن و محلول را از گيربكس خارج كرده و روغن جديد را درون گيربكس مي‌ريزد.

گيربكس كار ايرانيان
يكي ديگر از مواردي كه هنگام سرويس دوره‌اي گيربكس اتوماتيك بررسي مي‌شود، فيلتر روغن خودرو است. اين فيلتر وظيفه دارد كه پليسه‌ها و ذرات درون روغن را جمع كند. در صورت عدم تعويض فيلتر، دو حالت وجود دارد!

در حالت اول، اين فيلتر اب انواع آلودگي‌ها پر مي‌شود و در نتيجه، روغن امكان رد شدن از آن را ندارد. به اين ترتيب، به دليل اصطكاك ناشي از حركت چرخ دنده‌ها، ممكن است دنده‌ها بشكند و در نتيجه گيربكس معيوب شود.

حالت دوم اينگونه است كه فيلتر دچار آسيب شده باشد و روغن آلوده مجددا به چرخه استفاده بازگردد. در اين صورت با گير كردن ذرات آلودگي بين قطعات در حال حركت، مجددا گيربكس دچار خرابي شده و مجبور به صرف هزينه قابل توجهي براي تعمير گيربكس اتوماتيك خواهيد شد.

آخرين مورد نيز، چرخ دنده‌ها و ديگر قطعات درون گيربكس هستند كه توسط تكنسين تعمير گيربكس اتوماتيك بررسي مي‌شوند. در صورتي كه هركدام از اين قطعات دچار خرابي يا شكستگي شده باشند، بر عملكرد ديگر قطعات تاثير منفي مي‌گذارند.

انواع سرويس گيربكس اتوماتيك
دو نوع سرويس گيربكس در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان به شما همشهريان ارائه مي‌شود. نوع اول، سرويس روغن گيربكس است كه همانطور كه در بالا به آن اشاره شد، شامل بررسي روغن و فيلتر آن مي‌شود.

نكته قابل توجه اين است كه حتما از روغن باكيفيت و مناسب خودروتان استفاده كنيد. روغن گيربكس اتوماتيك، معمولا با اسم ATF شناخته مي‌شود. همچنين روغن خارج شده از گيربكس (روغن قديمي) نيز بايد تيره رنگ باشد؛ در صورتي كه روغن جديد داراي شفافيت بالا و رنگ روشن است.

نوع دوم، سرويس كامل است كه علاوه بر نظارت و تعويض روغن و فيلتر، قطعات درون گيربكس نيز بررسي مي‌شوند. همچنين در صورتي كه قطعه‌اي نياز به تعويض داشته باشد، مي‌توانيد آن را در كمترين زمان ممكن در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان تعويض كنيد.

چطور زمان سرويس گيربكس اتوماتيك را متوجه شويم؟
تمامي شركت‌هاي خودروسازي در دفترچه راهنماي محصولات خود، زمان مناسب براي سرويس گيربكس را عنوان كرده‌اند. برخي از اين شركت‌ها، بهترين زمان تعويض روغن گيربكس را هر 4 تا 6 ماه عنوان كرده‌اند. همچنين بهتر است هر دو سال يكبار، گيربكس خودروي خود را به صورت كامل سرويس كنيد.

برخي ديگر از شركت‌هاي خودروسازي نيز زمان تعويض روغن گيربكس و سرويس آن را براساس مسافت پيموده شده عنوان كرده‌اند. بسته به نوع خودرو، بهتر است پس از طي مسافت 30000 كيلومتر تا 60000 كيلومتر و در برخي از خودروهاي مقاوم نيز تا 80000 كيلومتر، اقدام به تعويض روغن واسكازين گيربكس كنيد. براي اطلاع از زمان مناسب براي سرويس دوره‌اي گيربكس اتوماتيك خودروي خود، بايد به دفترچه راهنماي آن مراجعه كنيد. همچنين در صورت عدم دسترسي به دفترچه راهنماي خودرو، مي‌توانيد به سايت سازنده مراجعه كنيد و نام خودرو را جستجو كنيد. در صفحه مربوط به خودروتان، مي‌توانيد راهنمايي‌هاي لازم را در اين زمينه پيدا كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۷ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

بررسي كامل خودرو رنو كپچر

بررسي كامل خودرو رنو كپچررنو كپچر با زمان بندي عالي عرضه شد بخش بزرگي از موفقيت كپچر تركيبي از ظاهر متمايز و انبوهي از سفارشي سازي آن بوده است. اين به مدل نسل اول كمك كرد تا از بين مردم متمايز شود و براي اين نسل دوم كپچر، رنو نيز به همين موضوع پايبند بوده است. در ادامه اين مطلب”بررسي كامل خودرو رنو كپچر” همراه ما باشيد.

تاريخچه
رنو شاسي بلند(SUV) اولين بار در سال 2013 عرضه شدند و كپچر يكي از اولين هاي شاسي بلند اين مدلهاي اين خودرو برند بود. و يكي از خودرو پرفروش در دنيا و البته ايران بود. 

يكي از زيباترين خودروهاي شاسي بلند است كه رقيب اصلي پژو 2008 است. رنو كپچر با سه موتور 0.9ليتري، 1.2ليتري و 1.5ليتري عرضه مي شود.

خودروي رنو كپچر يك كراس اوور شهري كوچك و كم مصرف است كه توسط شركت ايران خودرو در ايران وارد و به فروش رسيد و البته نمونه هاي زيادي از خودروهاي غير از ايران نيز وارد شد. رنو كپچر با موتور 1.2 ليتري و گيربكس اتوماتيك در كشورمان عرضه مي شود. موتور فوق متشكل از چهار سيلندر و 16 سوپاپ است و از توربوشارژر استفاده مي كند، در حالي كه عملكرد سوپاپ آن توسط سيستم VVT يا سيستم زمان بندي متغير سوپاپ تنظيم مي شود.

مشخصات فني رنو كپچر
اين موتور توانايي توليد حداكثر قدرت 120 اسب بخار و حداكثر گشتاور 190 نيوتن متر را به ترتيب در دور موتور 4900 و 2000 دور در دقيقه دارد. حداكثر سرعت رنو كپچر 192 كيلومتر بر ساعت و زمان لازم براي رسيدن به سرعت 100 كيلومتر در ساعت از حالت سكون 10.9 ثانيه است. مصرف سوخت رنو كپچر در حالت تركيبي 5.9 ليتر در هر 100 كيلومتر است.

كپچر از همان پلتفرمي استفاده مي كند كه قبلا در خودروهاي نيسان جوك و رنو كليو استفاده مي شد. اين خودرو با طول 4122 ميلي متري خود كمي بيشتر از هاچ بك كليو با طول 3986 ميلي متر است. اما كمي كوتاهتر از نيسان جوك 4135 ميلي متر است.

مشخصات فني
محور محركديفرانسيل جلو
گيربكس6 دنده اتومات دوكلاچه
پيشرانه4 سيلندر توربوشارژ TCe120
حجم موتور1.2 ليتر
عملكرد فني
قدرت120 اسب‌بخار
گشتاور190 نيوتن‌متر
شتاب10.9 ثانيه
سرعت192 كيلومتر برساعت
مصرف تركيبي5.9 ليتر در صد كيلومتر
گيربكس رنو كپچر
گيربكس رنو كپچر از نوع دو كلاچه است و مشكل رايج اين خودرو ارور سيستم الكتريكي است كه اغلب به دليل خرابي باتري به وجود مي آيد. اكثر صاحبان اين خودرو بعد از تعويض باتري با ارور آنتي پولوشن يا چك گيرباكس روبرو مي‌شوند كه حتي در مواقعي موجب سوختن تي سي يو خودرو نيز مي شود.

مطلب پيشنهادي: تعمير گيربكس رنو كپچر با 12 ماه گارانتي

5دليل براي خريد رنو كپچر
1- پيشرانه كارآمد و كم مصرف

2- طراحي ظاهري زيبا و دوست داشتني

3- ايمني بالا

4- كابين زيبا و مجهز

5- گيربكس فوق العاده

رنو كپچر جديد
به گزارش #خبرخودرو، كپچر بر اساس پلتفرم ماژولار CMF-B ساخته شده و با گزينه موتور هيبريدي عرضه خواهد شد. كپچر جديد 110 ميلي متر بلندتر و 4228 ميلي متر طول دارد، در حالي كه فاصله بين دو محور آن با 20 ميلي متر افزايش به 2639 ميلي متر رسيده است.

رنو كپچر جديد ظاهري شبيه يك SUV دارد، اما نماي كلي آن شبيه يك كراس اوور است. كپچر داراي قطعات جلو و عقب به روز شده و كابين كاملا جديد است. اين خودرو از دماغه جديدي شامل چراغ‌هاي LED C شكل، سپر بازطراحي شده و جلوپنجره جديد استفاده مي‌كند. نماي اين خودرو با خط كمر كرومي برجسته شده است، در حالي كه در قسمت عقب از چراغ هاي عقب LED C شكل و سپر جديد استفاده شده است.

نسخه پرميوم كپچر
نسخه هاي پريميوم اين خودرو از رينگ هاي 18 اينچي استفاده مي كنند، در حالي كه مدل هاي پايين تر آن با رينگ هاي آلياژي 16 و 17 اينچي عرضه مي شوند. در كابين رنو كپچر جديد، داشبورد كاملاً بازطراحي شده و تودوزي رنگي تعبيه شده است. فرمان سه پره جديد، سيستم اطلاعات سرگرمي با نصب عمودي و صفحه ابزار تمام ديجيتالي نيز در اين خودرو به چشم مي خورد. اين خودرو از سيستم صوتي Bose نيز بهره مي برد.

#كپچر جديد از طيفي از موتورهاي بنزيني و ديزلي بهره مي برد، در حالي كه يك نسخه پلاگين هيبريدي نيز در سال 2020 به خط توليد آن اضافه خواهد شد. خط توليد بنزين اين خودرو شامل موتورهاي 1.0 و 1.0 ليتري توربو شارژ با قدرت 100 تا 155 اسب بخار و متصل به گيربكس هاي شش سرعته دستي و هفت سرعته DCT. مدل هاي ديزلي اين خودرو توربوشارژ هستند و 95 تا 115 اسب بخار قدرت توليد مي كنند. از سال 2020 موتورهاي بنزيني اين خودرو با سيستم پلاگين هيبريدي E-TECH همراه خواهند بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۵۹ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس رنو كپچر با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس رنو كپچر با 12 ماه گارانتي

آدرس تعميرگاه تخصصي گيربكس اتوماتيك كجاست؟ بهترين تعمير گيربكس رنو كپچر، تعميرات تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران، شماره تماس تعميركار تخصصي رنو كپچر، اينها تنها بخشي از جملاتي است كه شما دوستان عزيز و كاربران اينترنتي در گوگل جستجو مي كنيد. به ندرت پيش مي آيد كه خودروهاي رنو مشكل گيربكس داشته باشند. خودروهاي رنو به دليل استفاده از قطعات باكيفيت در ساخت، عمر طولاني دارند. در اين مقاله “تعمير گيربكس رنو كپچر با 12 ماه گارانتي” قصد داريم راه هاي ارتباطي (شماره تماس + آدرس) و همچنين علائم خرابي گيربكس رنو كپتور را به اشتراك بگذاريم و اطلاعات مختصر و مفيدي ارائه دهيم. بياييد بحث كنيم و در نهايت به سوالات متداول شما پاسخ خواهيم داد.

كليك كنيد
مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس اتوماتيك رنو

شماره تماس تعميركار خودرو كپچر
يادتون باشه تعمير گيربكس رو به هيچ تعميركاري نسپاريد!!! تعمير گيربكس حوزه تخصصي خود را دارد و هر تعميركاري نمي تواند در آن دخيل باشد. تعمير گيربكس اتوماتيك نياز به دانش و تجربه چندين ساله دارد كه بايد به آن توجه كنيد. مجموعه گيربكس كار ايراني با داشتن كادري متخصص و مجرب اين تضمين را به شما مي دهد تا گيربكس خودرو خود را به بهترين شكل ممكن تعمير كنيد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعميرگاه گيربكس اتوماتيك رنو كپچر
مهندس بيژن مرادي با 20 سال سابقه در زمينه تعميرات گيربكس و تاسيس گروه تعميراتي به نام گيربكس ايرانيان به عنوان يكي از بهترين تعميرگاه هاي تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد
 مشخصات گيربكس Renault Captur
مشخصات فني
محور محرك ديفرانسيل جلو
گيربكس 6 سرعته اتوماتيك دوكلاچه
موتور 4 سيلندر توربوشارژ TCe120
حجم موتور 1.2 ليتر

عملكرد فني
120 اسب بخار
گشتاور 190 نيوتن متر
شتاب 10.9 ثانيه
سرعت 192 كيلومتر در ساعت
مصرف تركيبي 5.9 ليتر در هر صد كيلومتر
نشانه خرابي گيربكس رنو كپچر (Renault Captur)

 

اولين نشانه اي كه بايد به آن توجه كنيد كاهش شتاب خودرو است.
علامت دوم بوي سوختن است… حتما به اين علامت توجه كامل داشته باشيد و در اسرع وقت به تعميرگاه مراجعه كنيد.
علامت سوم رنگ روغن است. هر چه رنگ روغن تيره تر باشد، فرسودگي آن بيشتر است و بايد روغن گيربكس را تعويض كنيد.
صداهاي عجيب از جمله صداي جيغ ماشين.
روشن شدن چراغ هشدار خودرو كه يكي ديگر از نشانه هاي مهم خرابي در گيربكس است.
لرزش هنگام حركت ماشين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۳:۰۵ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس هيونداي سانتافه Ix45 با يكسال گارانتي

تعمير گيربكس هيونداي سانتافه Ix45 با يكسال گارانتي

آدرس تعميرگاه تعميرات تخصصي گيربكس اتوماتيك كجاست؟ بهترين تعميركار گيربكس هيونداي، تعميرات تخصصي گيربكس اتوماتيك در تهران، شماره تماس تعميركار متخصص هيونداي سانتافه، اين تنها تعدادي از جملاتي هستند كه شما دوستان و كاربران عزيز اينترنتي در گوگل جستوجو ميكنند.به ندرت پيش مي آيد كه خودروهاي هيونداي دچار مشكل گيربكس شوند، خودروهاي هيونداي به دليل استفاده از قطعات با كيفيت در ساخت آنها طول عمر بالايي دارند. ما در اين مقاله”تعمير گيربكس هيونداي سانتافه Ix45 با يكسال گارانتي” قصد داريم علاوه براينكه راه هاي ارتباطي (شماره تماس + آدرس) را به اشتراك بگذاريم به علائم خرابي گيربكس هاي هيونداي ix45 نيز بپردازيم و اطلاعات مختصر و مفيدي را باشما در ميان بگذاريم و در آخر به سوالات متداول شما پاسخ خواهيم داد.

كليك كنيد
مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس اتوماتيك هيونداي

شماره تماس تعميركار هيونداي سانتافه
يادتان باشد به هيچ عنوان تعمير گيربكس را به هر تعميركاري نسپاريد!!! تعميرات گيربكس حوضه تخصصي خود را دارد و هر تعميركاري نمي توان در آن دست داشته باشد. تعمير گيربكس اتوماتيك نيازمند دانش و تجربه چندين ساله دارد كه بايد به آن توجه كنيد. مجموعه گيربكس كار ايرانيان با در اختيار داشتن كادري متخصص و مجرب اين تضمين را به شما مي دهد تا به بهترين نحوه ممكن گيربكس خودرو شما تعمير شود.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعميرگاه گيربكس اتوماتيك خودرو هيونداي
مهندس بيژن مرادي با سابقه 20ساله در حوضه تعميرات گيربكس و راه اندازي مجموعه تعميراتي به اسم گيربكس كار ايرانيان توانسته در تهران يكي از بهترين تعميرگاه هاي تخصصي گيربكس اتوماتيك شناخته شود.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد
 مشخصات گيربكس سانتافه
مشخصات فني
محور محركدو ديفرانسيل با قفل الكترونيكي
گيربكس6 دنده اتومات با شيفت لاك
پيشرانه4 سيلندر GDi: سفارشي
حجم موتور2.4 ليتر
عملكرد فني
قدرت188 اسب‌بخار
گشتاور245 نيوتن‌متر
شتاب11.6 ثانيه
سرعت190 كيلومتر برساعت
مصرف تركيبي8.5 ليتر در صد كيلومتر
موتور و گيربكس
نوع موتور
موتور ديزل CRDi
جابجايي (سي سي)
2199
حداكثر قدرت
194.3 اسب بخار در 3800 دور در دقيقه
حداكثر گشتاور
420.7 نيوتن متر @ 1800-2500 دور در دقيقه
شماره سيلندر
4
سوپاپ در هر سيلندر
4
پيكربندي سوپاپ
DOHC
سيستم تامين سوخت
CRDI
سوراخ X Stroke
88 × 97 ميلي متر
نسبت تراكم
11.3:1
توربو شارژر
 
شارژ فوق العاده
 
نوع انتقال
كتابچه راهنماي
جعبه دنده
6 سرعت
نوع درايو
FWD


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۷:۳۲ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس اتومات كيا اپتيما با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس اتومات كيا اپتيما با 12 ماه گارانتي

طراحي فوق شيك كيا اپتيما (Kia Optima) در كنار مشخصات ممتاز آن، اين خودرو را به يك سدان سايز متوسط تبديل كرده است.كيا اپتيما پنج نسل را با صدها مدل به خود ديده است. تمامي اين مدل ها با مشخصات كمي متفاوت عرضه مي شوند. اين تغييرات نيز شامل تغييرات اندكي در مدل هاي گيربكس است.در اين مقاله “تعمير گيربكس اتومات كيا اپتيما با 12 ماه گارانتي” علاوه براينكه راه هاي ارتباطي با تعميرگاه گيربكس اتوماتيك (شماره تماس+آدرس) را درج مي كنيم…در مورد گيربكس هاي مورد استفاده در كيا اپتيما و مشكلاات و هزينه آنها نيز به شما مي گوييم.

كليك كنيد
مطلب پيشنهادي:تعمير گيربكس اتوماتيك كيا

شماره تماس تعميركار كيا اپتيما
تعميرات گيربكس اتوماتيك جزء تعميرات تخصصي به حساب مي آيد و نبايد تعمير آن را به هر شخصي سپرد…مجموعه متخصصين گيربكس كار ايرانيان با در اختيار داشتن كادري مجرب از تعميركاران فوق حرفه اي در تعميرات گيربكس اين تضمين را به شما مي دهد تا به بهترين نحو ممكن گيربكس شما تعمير و بازسازي شود…

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعميرگاه گيربكس اتوماتيك خودرو كيا اپتيما
آدرس تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان واقع در استان تهران مي باشد… خب اما اين باعث نمي شود كه از ديگر شهرها به ما مراجعه نكنند…در تعميرگاه ما به دليل استفاده از دستگاه هاي مدرن روز و ارائه خدمات با كيفيت افراد از شهرهاي مختلف به خصوص مناطق اطراف تهران از جمله(اسلامشهر،پرند،شهريار،ورامين،پادكشت،رباط كريم، دماوند، فيروزكوه، شميران)به تعميرگاه ما مراجعه ميكنند و ما از صميم قلب بابت اين اعتماد از شما متشكريم.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد
كيا اپتيما از چه گيربكسي استفاده مي كند؟
بسته به نوع نسخه كيا اپتيما گيربكس آن نيز متفاوت است….

نسل اول(2000-2005)

گيربكس 5 سرعته دستي
گيربكس 4 سرعته اتوماتيك F4A42
نسل دوم(2005-2010)

گيربكس 5 سرعته دستي
گيربكس 5 سرعته اتوماتيك
 
نسل سوم(2015-2019)

گيربكس 6سرعته A6LF2 اتوماتيك
گيربكس 6سرعته دستي M6GF2
گيربكس6سرعته A6MF2 اتوماتيك
گيربكس 6سرعته اتوماتيك A6MF2H
نسل چهارم(2010-2015)

گيربكس 7سرعته اتوماتيك D7UF1
گيربكس 6سرعته A6LF2 اتوماتيك
گيربكس 6سرعته S A6MF2 اتوماتيك
نسل پنجم(2019-اكنون)

گيربكس 7سرعته اتوماتيك D7UF1
گيربكس 6سرعته A6LF2 اتوماتيك
گيربكس 6سرعته اتوماتيك A6MF2H
گيربكس 6سرعته LX A6MF2-1 اتوماتيك
گيربكس 6سرعته S A6MF2 اتوماتيك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۶:۴۶ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

دنا توربو اتومات بخرم يا دنا پلاس دنده اي

دنا توربو اتومات بخرم يا دنا پلاس دنده اي

سلام به كاربران عزيز گيربكس كار ايرانيان:) به افرادي ام كه جديداً با سايت ما آشنا شدند خوش آمدگويي عرض مي كنيم.در اين مطلب”دنا توربو اتومات بخرم يا دنا پلاس دنده اي ” تفاوت خودروي دنا پلاس توربو اتومات با دنا پلاس دنده اي مي پردازيم …و در آخر تصميم خريد هريك با شماست.

تفاوت دنا توربو اتومات با دنا پلاس دنده اي
اولين سوالي كه براي بسياري از مشتريان پيش مي آيد اينكه دنا پلاس اتومات به غير از جعبه دنده اتومات چه تفاوت ديگري با دنا پلاس دنده اي دارد؟

مطلب پيشنهادي: تعمير گيربكس اتوماتيك دنا پلاس

تفاوت دنا L1 با L2
خب بايد بهتون بگم كه اين خودرو در سه تيپ L1,L2,L3 عرضه شده است. همانطور كه در سايت ايران خودرو اعلام شده دنا پلاس اتومات نسخه L1 هيچ تفاوتي با دنا پلاس دنده اي ندارد. اما نسخه L2 دنا توربو اتوماتيك تجهيزاتي نظير رينگ آلمينيومي، آيينه تاشو برقي، محدوديت در تنظيمات برقي صندلي راننده، ايربك جانبي، ترمز ديسكي، سانروف، سنسور دنده عقب، روكش چرمي صندلي را دارد، كه نسخه L1فاقد اين آپشن ها مي باشد.

تفاوت دنا L3 با (L1,L2)
كاملترين نسخه دنا اتوماتيك نسخه L3 مي باشد.كه تفاوت هاي عجيبي نظير وجود: زيرپايي سه بعدي، دو رنگ شدن رينگ آلمينيومي، افزوده شدن حالت هاي برقي صندلي راننده، اضافه شدن دوربين دنده عقب، اسپويدر روي صندوق عقب، ورود بدون كليد، سيستم پايداري ESD و بزرگتر شدن 3اينچي صفحه نمايش مولتي مديا و تنظيم فشار باد تايرها مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۷:۵۴ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس هيونداي i20 با تضمين يكساله

تعمير گيربكس هيونداي i20 با تضمين يكساله

تعمير گيربكس اتوماتيك Hyundai i20  با تضمين يكساله (12ماه گارانتي) در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان. در اين مطلب”تعمير گيربكس هيونداي i20 با يكسال گارانتي” شماره تماس+آدرس تعميرگاه را درج مي كنيم و سپس به علائم خرابي گيربكس هيونداي i20 كه از گيربكس (CVT) استفاده مي كند مي پردازيم و در آخر به سوالات متداول شما پاسخ خواهيم داد.

كليك كنيد
شما مي توانيد سوالات خود را در آخر همين صفحه قسمت “ديدگاه ها” براي ما ارسال نماييد.

شماره تماس تعميركار
مجموعه متخصصي گيربكس كار ايرانيان با گِرد هم آوردن جمعي از بهترين تعميركارها در زمينه ارائه تعميرات و نگهداري گيربكس هاي اتوماتيك مفتخر است به شما دوستان برترين خدمات را ارائه دهد.ما مشكلات گيربكس خودرو شما را در كمترين زمان و بهترين شكل ممكن برطرف خواهيم نمود.

شماره تماس: 091283900325 | 09190783005
آدرس تعميرگاه
باعث افتخار ماست كه براي اولين بار در ايران بصورت تخصصي در زمينه ريورت انواع توربين هاي گيربكس اتوماتيك فعاليت مي كنيم.

تعمير و بازسازي انواع توربين هاي گيربكس هاي اتوماتيك را به ما بسپاريد، با استفاده از ماشين آلات و دستگاه هاي پيشرفته روز دنيا و طبق استانداردهاي شركت توليد كننده در بسته بندي هاي مختلف عرضه مي نماييم.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد
سرويس دوره اي گيربكس

 

گيربكس هاي اتوماتيك همانند ساير اجزاي خودرو نياز به بازديدهاي دوره اي دارد. طبق توصيه كمپاني سازنده، سرويس هاي دوره اي بسته به كاركد كيلومتر يا زمان بايد صورت گيرد.

نقش سرويس دوره اي گيربكس چيست؟

سرويس منظم گيربكس نقش مهم در افزايش طول عمر قطعات گيربكس دارد. زمان توصيه شده براي تعويض روغن و سرويس هاي دوره اي گيربكس اتوماتيك بين 30000كيلومتر تا 60000كيلومتر مي باشد.

گارانتي يكساله (12ماهه)
گيربكس كار ايرانيان باتجربه چندين ساله خود در تعميرات گيربكس هاي اتوماتيك اين تضمين 100% را  مي دهد تا يك سال حتي بيشتر گيربكس خودرو شما به هيچ مشكلي برنخورد. البته بايد نكته را حائز اهميت دانست كه نحوه نگهداري از گيربكس خودرو چقدر مهم است و همچنين مهمتر از آن سرويس دوره اي گيربكس مي باشد. توصيه ميكنم حتما مطلب زير را بخوانيد…


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۹:۵۷ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعويض روغن گيربكس اتوماتيك بي ام و

تعويض روغن گيربكس اتوماتيك بي ام و

بهترين زمان براي تعويض روغن گيربكس بي ام و (bmw) چه زماني است؟ چگونه روغن گيربكس BMW را بررسي كنيم؟ مراحل تعويض روغن گيربكس اتوماتيك بي ام و چگونه است؟ ما در اين مقاله”تعويض روغن گيربكس اتوماتيك بي ام و” به تمام سوالات فوق پاسخ خواهيم داد…. مجموعه متخصصين گيربكس كار ايرانيان با بهترين تعميركاران و مدرن ترين دستگاه هاي روز دنيا.

كليك كنيد
آدرس تعويض روغن گيربكس اتوماتيك
اگر ساكن تهران يا مناطق اطراف تهران هستيد باعث افتخار تيم ماست تا تعميرات گيربكس خودرو شما را بپذيريم و از خدمات ما بهرمند شويد.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد

شماره تماس: 091283900325 | 09190783005
زمان تعويض روغن گيربكس بي ام و
زمان تعويض مايع گيربكس يا همان روغن گيربكس خيلي مهم و حياتي مي باشد و اگر زمان درست آن را ندانيد موجب ميشود تا به گيربكس صدمات جبران ناپذيري را وارد كنيد و باعث افزايش هزينه هاي شما شود.

براي اكثر گيربكس هاي دستي بايد روغن گيربكس را هر 30000 مايل(48270كيلومتر)تا 60000 مايل(96540كيلومتر)تعويض كنيد.

براي اكثر گيربكس هاي اتوماتيك نيز بايد روغن آنها را هر 60000 مايل(96540 كيلومتر) تا 100000 مايل(160900كيلومتر) تعويض كنيد.

تعويض روغن گيربكس BMW چه اهميتي دارد؟
اگر روغن گيربكس خود را تعويض نكنيد، بسته به نوع گيربكس شما (اتوماتيك يا دستي) با مشكلات مختلفي روبرو خواهيد شد.

عدم تعويض روغن گيربكس اتوماتيك:

گيربكس هاي اتومات گرماي زيادي توليد مي كنند كه در واقع مي تواند مايع شما را به مرور زمان تجزيه كند. روغن گيربكس اتوماتيك قديمي شده قطعات را به درستي روغن كاري نمي كند، بنابراين اگر در تعويض روغن گيربكس برنامه ريزي نداشته باشيد يا تاخير داشته باشيد باعث مشكلات جدي در گيربكس خود خواهيد شد.

مطلب پيشنهادي: تعمير گيربكس بي ام و

مراحل تعويض روغن گيربكس اتوماتيك
ما در زير مراحل تعويض روغن گيربكس را بصورت مختصر و مفيد به اشتراك گذاشته ايم:

1-ابتدا ماشين را بالا بياوريد تا پوشش گيربكس جدا شود. اين كار باعث دسترسي به پانل گيربكس را فراهم مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۴۰ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس تويوتا لندكروز با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس تويوتا لندكروز با 12 ماه گارانتي

تعمير گيربكس اتوماتيك تويوتا لندكروز در تهران، تعمير گيربكس CVT تويوتا لندكروز، شماره تماس تعميركار گيربكس تويوتا، تعمير تخصصي گيربكس اتوماتيك تويوتا، تعمير گيربكس تويوتا با ضمانت، اينها كلمات پر سرچي هستند كه توسط صاحبان خودرو تويوتا لندكروز كه گيربكس خودروشان به مشكل برخورده است سرچ مي شوند. در ادامه اين مطلب”تعمير گيربكس تويوتا لندكروز با 12 ماه گارانتي” آدرس+شماره تماس+خدمات+سوالات متداول را درج كرده ايم.

كليك كنيد
شماره موبايل تعميركار گيربكس تويوتا
گيربكس خودرو را نزد هر شخص تعميركاري نبريد ابتدا از حرفه و تخصص آن طرف مطمعا شويد، زيرا تعمير گيربكس بخصوص گيربكس هاي اتوماتيك به دانش و تجربه بالايي نياز دارد.

مجموعه گيربكس كار ايرانيان تيمي متشكل از تعميركاران حرفه اي با مديريت مهندس بيژن مرادي با بيش از 15سال سابقه كار تخصصي و همچنين تجربه همكاري با مهندس موشيخ و ديگر متخصصين مفتخير است تا بهترين خدمات را به شما عزيزان ارائه دهد.

شماره تماس: 091283900325 | 09190783005
آدرس تعميرگاه گيربكس اتومات تويوتا (لندكروز)
اگر ساكن تهران يا مناطق اطراف تهران هستيد باعث افتخار تيم ماست تا تعميرات گيربكس خودرو شما را بپذيريم و از خدمات ما بهرمند شويد.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد
تعميرات و خدمات + 12ماه گارانتي
تعميرات و خدمات گيربكس كار ايرانيان تماماً ضمانت شده مي باشد و 12 ماه گارانتي همراه است.

از خدمات گيربكس كار ايرانيان مي توان به موارد زير اشاره نمود:

تعمير و نگهداري انواع گيربكس هاي اتوماتيك خودروهاي (بنز، بي ام و، تويوتا، هيوندا، پژو، رنو، مزدا، لكسوس، كيا، نيسان) و همچنين خودروهاي چيني اشاره نمود.
بازسازي و تعمير انواع توربين گيربكس هاي اتومات
تعمير و تنظيم ساعت انواع گيربكس
تعمير و تنظيم ترانسفر باكس 4WD
تعويض روغن گيربكس اتوماتيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۴۵ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)