تعمیرکار حرفه ای گیربکس اتوماتیک تعمیرکار حرفه ای گیربکس اتوماتیک .

تعمیرکار حرفه ای گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس رنو سیمبل با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس رنو سیمبل با 12 ماه گارانتی

اگر با گیربکس خودروی خود مشکل دارید و احساس می کنید ممکن است به تعمیر گیربکس رنو سیمبل نیاز داشته باشید، همین امروز با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید. مهم نیست که با چه مشکلاتی مواجه هستید، مکانیک های ما می توانند قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک شما – یا تعویض آن با یک جایگزین تعمیر شده با کیفیت بالا – مشکل را تشخیص دهند، بنابراین همین امروز با کارشناسان متخصص ما با شماره 09128390325 تماس بگیرید.
تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان
گیربکس کار ایرانیان با بیش از 20 سال تجربه در تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو و سایر خودروسازان بزرگ، به ارائه خدمات درجه یک با قیمت های رقابتی افتخار می کند. اگر ایراد یا مشکلی در گیربکس اتوماتیک خود مشاهده کردید، اجازه ندهید که تشدید شود. ما تقریباً با هر عیبی که می توانید تصور کنید مواجه شده ایم، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که بتوانیم به سرعت و به راحتی عیب شما را برطرف کنیم. پس چرا با ما تماس نمی گیرید؟ مکانیک های آگاه ما می توانند راه حل موثری با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهند.

رنو سیمبل مجهز به یک پیشرانه به حجم 1.6 لیتر است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در سیمبل اتوماتیک پدال گاز را نرم فشار دهید، چرا که با توجه به طرز کار گیربکس رنو سیمبل، فشار دادن زیاد و نامنظم پدال گاز باعث ضربه به گیربکس می‌شود و عمر آن را کاهش می‌دهد. مشکلات و تعمیر گیربکس رنو سیمبل و ساندرو بسیار مشابه یکدیگر است.

مشخصات فنی
محور محرکدیفرانسیل جلو
گیربکس4 دنده اتومات
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور1.6 لیتر
عملکرد فنی
قدرت105 اسب‌بخار
گشتاور145 نیوتن‌متر
شتاب10.1 ثانیه
سرعت175 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی7.1 لیتر در صد کیلومتر


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۱۴ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)