تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك .

تعميركار حرفه اي گيربكس اتوماتيك

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك S5 با يكسال گارانتي

​ تعمير گيربكس اتوماتيك جك S5 با يكسال گارانتي

جك S5 يكي از كراس‌اوورهاي پرفروش چيني در كشورمان است كه توليد آن در كرمان موتور از سال 1393 آغاز شد و تاكنون ادامه دارد. جك اس فايو در ابتدا با گيربكس دنده‌اي به دست مشتريان رسيد اما با توجه به تغيير سليقه مشتريان و محصولاتي كه توسط رقبا وارد بازار شدند، نسخه اتوماتيك جك S5 نيز مدتي بعد با امكانات بيشتر و گيربكس شش سرعته دوكلاچه به توليد رسيد. جك S5 با پيشرانه دو ليتري توربو و گيربكس اتوماتيك همچنان روي خط توليد كرمان موتور قرار دارد در حالي‌كه عرضه نسخه دنده‌اي از مدت‌ها پيش متوقف شده است.

تعمير گيربكس اتوماتيك JAC S5
محصولات ارزان قيمت جك از دو نوع گيربكس دستي و اتوماتيك استفاده مي‌كنند. به عنوان مثال، جك S5 كه پرفروش‌ترين خودروي جك در ايران است، در دو نسخه دنده دستي و نسخه اتوماتيك به فروش مي‌رسد. به اين صورت، هر شخص مي‌تواند از بين اين دو، خودروي متناسب با شرايط خود در رانندگي را انتخاب كند.

به صورت كلي، ماشين‌هاي جك از دو نوع گيربكس اتوماتيك استفاده مي‌كنند. در برخي از مدل‌ها، اين شركت تصميم به استفاده از گيربكس‌هاي CVT و در برخي ديگر از مدل‌ها، گيربكس DCT گرفته است. به صورت كلي، در صورتي كه به خودرو و گيربكس فشار زيادي وارد شود، نتيجه‌اي جز خرابي نخواهد داشت. از اين رو، هميشه توصيه مي‌شود براي جلوگيري از خرابي و نياز به تعمير گيربكس جك، در بازه‌هاي مشخص گيربكس خودرو را بررسي كنيد. به اين ترتيب، در صورتي كه مشكلي در گيربكس وجود داشته باشد، به سرعت برطرف خواهد شد.

سرويس گيربكس جك S5
سرويس گيربكس موجب بهبود عملكرد آن شده و از مشكلات احتمالي جلوگيري مي‌كند. در تعميرگاه‌هاي تخصصي سرويس جزئي و كلي گيربكس به شما ارائه مي‌شود. در سرويس جزئي، تنها گيربكس و قطعات داخلي بررسي شده و در صورت نياز، قطعه‌اي درون آن تعويض يا تعمير مي‌شود. در سرويس كلي، علاوه بر بررسي دقيق گيربكس، روغن گيربكس نيز تعويض شده و با روغن نو و باكيفيت تعويض مي‌شود. به اين صورت، با يك تير سه نشان زده‌ايد. هم روغن گيربكس تعويض شده؛ هم گيربكس بررسي و قطعات معيوب تعمير شده‌اند و هم از وقوع مشكلاتي كه شما را مجبور به تعمير گيربكس جك مي‌كنند، جلوگيري به عمل آمده است.

علت‌هاي رايج خرابي گيربكس جك S5
بسته به نوع گيربكس، ممكن است علت‌هاي متفاوتي براي خرابي وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهايي كه داراي گيربكس دستي هستند، مورادي مثل كشيدن دنده عقب، فشار بيش از حد به پدال گاز يا حتي كيفيت پايين گيربكس، منجر به خرابي آن شوند. در اين صورت، چاره‌اي جز مراجعه به تعميرگاه گيربكس جك S5 وجود ندارد.

در خودروهاي اتوماتيك، اين قضيه مقداري متفاوت است. به عنوان مثال، زماني كه در حال حركت هستيد، نبايد دست به تغيير حالت گيربكس بزنيد. به عنوان مثال، در صورتي كه در حال حركت هستيد، تعويض حالت گيربكس به پارك، مي‌تواند باعث رابي گيربكس شما شود. از ديگر دلايل متداولي كه شما را نيازمند تعمير گيربكس JAC S5 مي‌كند، مي‌توان به:

نشت روغن از گيربكس
خلاص شدن گيربكس در حالت پارك
انتخاب حالت رانندگي (Drive) هنگام گاز دادن
خلاص كردن خودرو در سراشيبي
و…
در صورتي كه هركدام از اين عوامل را در هنگام استفاده از خودروي جك S5 خود رعايت نمي‌كنيد، دير يا زود نيازمند استفاده از خدمات تعمير گيربكس JAC S5 خواهيد شد.


نشانه‌هاي خرابي گيربكس جك S5 چيست؟
موارد متعددي ممكن است به خراب شدن جعبه دنده خودرو شما منجر شود كه هركدام علائم مختص به خود را دارند. حتي زماني كه به تعميرگاه مراجعه مي‌كنيد، تعميركار موارد مختلفي را چك مي‌كند تا متوجه نوع و علت خرابي گيربكس شود. در ادامه، برخي از علائم خرابي گيربكس را آورده‌ايم.

روشن شدن چراغ چك خودرو

در صورتي كه متوجه روشن شدن چراغ چك خودروي خود شديد، بهتر است در ابتدا به دقت به صداهاي غيرعادي خودرو گوش دهيد. اين چراغ به دلايل مختلفي روشن مي‌شود و صرفا مختص به گيربكس نيست. در صورتي كه روشن شدن چراغ جك با بد جا رفتن دنده همراه باشد، بايد به سرعت خودروتان را به يك تعميرگاه تخصصي برسانيد؛ زيرا در صورت اسيب ديدگي گيربكس و عدم توجه به آن، ممكن است به موتور و ديگر قطعات نيز آسيب برسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۲۹ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس هاي اتوماتيك AT

​ تعمير گيربكس هاي اتوماتيك AT

تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان مي توانند طيف كاملي از تعميرات گيربكس اتوماتيك را براي تمامي خودروها و مدل ها ارائه دهند. ما مرتباً گيربكس‌هاي پورشه، فولكس واگن، مرسدس بنز، بي‌ام‌و، آئودي، شورولت، سيتروئن و رنو را تعمير و تعويض مي‌كنيم. (تعمير گيربكس هاي اتوماتيك AT در تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان)

فرقي نمي‌كند كه يك خودروي اتوماتيك، خودروي هاچ‌بك، 4×4 يا اسپرت عملكردي داشته باشيد، مي‌توانيد براي حل مشكلات گيربكس خود روي ما حساب كنيد.

مكانيك ها و مهندسان ما بيش از 15 سال تجربه در تعمير گيربكس اتوماتيك خودرو دارند. به لطف تجهيزات تشخيصي و تخصص ما، مي‌توانيم مشكلاتي را كه ممكن است با گيربكس اتوماتيك تجربه كنيد، شناسايي كنيم.

چگونه بفهمم كه گيربكس اتوماتيك به تعمير نياز دارد؟
گيربكس به گونه اي طراحي شده است كه حداقل در صورت استفاده معمولي به اندازه ماشين شما دوام بياورد. بنابراين بايد حداقل 300000 كيلومتر طول بكشد. در عمل، عناصر مختلف مي توانند اين طول عمر قابل توجه را كاهش دهند:

سبك رانندگي؛
بي توجهي به بررسي و نگهداري گيربكس (بررسي سطح مايع، پر شدن روغن، تعويض روغن و غيره)؛
شوك ها؛
استفاده از نيروي بيش از حد هنگام كار با اهرم دنده؛
نقص در سيستم مكاترونيك؛
وضعيت جاده ها؛
و غيره.
مشكلات گيربكس به ندرت مورد توجه قرار نمي گيرد. در واقع، علائم زيادي وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا وجود يك عيب را شناسايي كنيد. اگر دقت كنيد به راحتي مي توانيد آنها را تشخيص دهيد. هنگامي كه صداي چرخش مداوم را مي شنويد، معمولاً به اين دليل است كه ياتاقان هاي محورهاي محرك در وضعيت نامناسبي قرار دارند. اين خطر وجود دارد كه آنها بشكنند و باعث از بين رفتن كل گيربكس شوند. اگر درگير كردن اهرم دنده در يك يا چند موقعيت غيرممكن شود، به احتمال زياد سيستم انتخاب دنده مسدود شده است يا اتصال از كار افتاده است. كمبود روغن و آلودگي روغن نيز ممكن است دليل آن باشد. آيا وقتي تعويض دنده و/يا درگير شدن دنده مشكل مي شود صداهاي ترك خوردگي مي شنويد؟ اين ممكن است نشانه اي از فرسوده شدن سنكروها يا روغن كاري نبودن چرخ دنده ها باشد كه از به هم خوردن آن ها با چرخ دنده ها جلوگيري مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۱:۱۸ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ تعمير گيربكس اتوماتيك لكسوس LS 460

​ تعمير گيربكس اتوماتيك لكسوس LS 460
چرا تعمير گيربكس لكسوس LS 460 شما بسيار مهم است؟ گيربكس نيرو را از موتور به چرخ ها مي رساند تا بتوانيد طبق شرايط خودرو رانندگي كنيد. از آنجايي كه گيربكس بايد مقدار دقيق قدرت را براي ميزان سرعت مورد نظر شما بررسي كند، يك مشكل انتقال كوچك مي تواند تاثير زيادي بر عملكرد LS 460 شما بگذارد. آنها اغلب به راحتي قابل توجه هستند. مشكلات گيربكس لكسوس LS 460 مي تواند شامل تاخير در تعويض دنده، پريدن يا ساييدن در هنگام شتاب گيري، احساس لرزش، يا صداي سوت و بوي سوزش از زير كاپوت باشد. گيربكس كار ايرانيان ( تعمير تخصصي. قيمت مناسب. تحويل در سريعترين زمان ممكن)

توصيه ها براي گيربكس لكسوس LS 460
سيستم گيربكس LS 460 خود را به طور مرتب از نظر ساييدگي بررسي كنيد.

به طور خاص، لكسوس توصيه مي كند كه مايعات گيربكس و ديفرانسيل را در لكسوس LS 460 در فواصل زماني معين با روغن گيربكس مورد تاييد لكسوس تعويض كنيد.

تكنسين هاي ما براي سرويس سيستم هاي انتقال لكسوس LS 460 طبق توصيه هاي سازنده خودرو آموزش ديده اند. براي كمك به تشخيص، تعمير و پيشگيري از مشكلات عمده گيربكس، با مشاهده اولين نشانه مشكلات انتقال، به تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان مراجعه كنيد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان(تعمير گيربكس اتوماتيك)

اگر هر يك از اين مشكلات را تجربه مي كنيد يا فكر مي كنيد ممكن است با هر يك از اين مشكلات روبرو شده باشيد، امروز با تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان تماس بگيريد و ما شما را در مراحل گام به گام بررسي سطح مايعات شما راهنمايي مي كنيم يا مي توانيد Lexus LS 460 خود را به تعميرگاه ما بياوريد- تكنسين هاي آموزش ديده مي توانند هر مشكلي كه ممكن است وسيله نقليه شما داشته باشد را به عنوان بخشي از فرآيند بازرسي چند نقطه اي خود به صورت رايگان تشخيص دهند.

قيمت سرويس گيربكس لكسوس LS 460
ما سخت كار مي كنيم تا تعميرات و خدمات مقرون به صرفه گيربكس Lexus LS 460 را ارائه دهيم. از گيربكس كار ايرانيان محلي خود بازديد كنيد و ما به ماشين شما يك چك حسن نيت ارائه مي دهيم. ما سيستم‌ها و اجزاي اصلي LS 460 شما را بررسي مي‌كنيم تا به تصميم‌گيري در مورد خدمات خودروي شما كمك كنيم. چه خودروي شما به تعويض مايع گيربكس يا تعمير نياز داشته باشد، مي‌توانيد به شعار سه‌گانه ما اعتماد كنيد: تعمير حرفه اي. قيمت مناسب. تحويل در سريعترين زمان.

 چه زماني بايد روغن گيربكس LS 460 خود را بررسي يا تعويض كنم؟

نگهداري از مايع گيربكس لكسوس LS 460 يكي از بهترين راه‌ها براي حفظ سلامت گيربكس است. يك قانون كلي اين است كه مايع گيربكس خود را هر 30000 تا 60000 مايل بررسي و تعويض كنيد، اما اگر به لكسس خود سخت بگيريد، اين جدول زماني مي تواند تغيير كند. نشتي يا مايع گيربكس پايين به راحتي قابل تشخيص است و تعمير آن مقرون به صرفه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۶:۱۸ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

​ انواع گيربكس اتوماتيك ماشين

​ انواع گيربكس اتوماتيك ماشين
گيربكس‌هاي خودرو انواع مختلفي دارند كه هركدام داراي مزايا و معايب خاص خودش است. اين گيربكس‌ها يا به صورت گسترده و جهاني مورداستفاده قرار مي‌گيرند و يا اينكه به صورت انحصاري تنها در محصولات يك شركت خودروسازي استفاده مي‌شوند. در ادامه در اين مطلب از وبلاگ تعميرگاه گيربكس كار ايرانيان، قصد داريم به معرفي انواع گيربكس بپردازيم و برخي از پركاربردترين آنها را به شما معرفي كنيم.

انواع گيربكس ماشين عبارتنداز:
به صورت كلي، گيربكس‌هاي خودرو به دو دسته بندي كلي تقسيم مي‌شوند.

گيربكس‌هاي دستي
گيربكس‌هاي اتوماتيك
گيربكس دستي:

گيربكس‌هاي دستي، همان گيربكس‌هايي هستند كه در خودروهايي با دنده دستي مورداستفاده قرار گرفته‌اند. اين نوع گيربكس نيازمند كلاچ‌گيري و تعويض دستي دنده هستند تا بتوانند شتاب بيشتري را به چرخ‌ها منتقل كنند. اين نوع جعبه دنده امروزه كمتر مورداستفاده قرار مي‌گيرد؛ اما همچنان انتخاب اول رانندگان حرفه‌اي و ماشين‌هاي مسابقه‌اي محسوب مي‌شود. لذتي كه هنگام تعويض دنده در سرعت‌هاي بالا وجود دارد را نمي‌توان با گيربكس اتوماتيك تجربه كرد! از انجايي كه گيربكس‌هاي دستي تنها در 3 نوع 4 دنده، 5 دنده و 6 دنده وجود دارند، بنابراين در ادامه به آنها كاري نخواهيم داشت!

گيربكس اتوماتيك:

در طرف ديگر، گيربكس‌هاي اتومات يا خودكار قرار گرفته‌اند كه رانندگي با آنها راحت‌تر است. اين نوع گيربكس انواع مختلفي دارد و مدل‌هاي زيادي از آن در طول سال‌ها توليد شده است. اين گيربكس‌ها فاقد كلاچ بوده و تعويض دنده را به صورت خودكار انجام مي‌دهند. همين موضوع باعث رانندگي بهتر و متمركزتر شده و از خطراتي مثل پرت شدن حواس راننده براي تعويض دستي دنده جلوگيري مي‌كند.

در ادامه به معرفي مختصر انواع گيربكس اتوماتيك پرداخته‌ايم.

انواع گيربكس اتوماتيك
گيربكس‌هاي اتوماتيك در 4 نوع توليد مي‌شوند. اين 4 نوع گيربكس عبارتند از:

گيربكس‌هاي CVT
گيربكس‌هاي AT
گيربكس‌هاي AMT
گيربكس‌هاي DCT
در ادامه توضيحاتي درباره هركدام از اين گيربكس‌ها ارائه شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۰:۱۰ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس اتوماتيك لكسوس CT200 با يكسال گارانتي

تعمير گيربكس اتوماتيك لكسوس CT200 با يكسال گارانتي
خرابي گيربكس لكسوس CT200 مي تواند يك فاجعه بالقوه باشد و شما و وسيله نقليه تان را در كنار جاده گير بيندازد. در ادامه اين مطلب”تعمير گيربكس اتوماتيك لكسوس CT200” همراه گيربكس كار ايرانيان باشيد (( تعمير گيربكس اتوماتيك بصورت تخصصي. قيمت مناسب. تحويل در سريعترين زمان ممكن))

 

گيربكس LEXUS CT200
خدمات انتقال لكسوس Lexus CT200توسط گيربكس كار ايرانيان:

بازسازي گيربكس
تعويض گيربكس
فلاش گيربكس
تعويض سيال گيربكس
تعويض فيلتر گيربكس
سرويس انتقال كامل لكسوس CT200 شامل تعويض فيلتر، تعويض مايع، شستشو، واشر، شلنگ و تابه و بازرسي چند نقطه اي رايگان در ساير قطعات است.
شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقي، نرسيده به بزرگراه شيخ فضل الله نوري، مجتمع تعميرگاهي شهرك آزمايش، پاركينگ شماره 3

براي مشاهده آدرس سايت در گوگل مپ »»» كليك كنيد

فيلتر گيربكس LEXUS CT200
تعويض فيلتر گيربكس Lexus CT200 به آساني فيلترهاي اضافي در خودرو شما نيست. اجزاي متعددي در فيلتر گيربكس شما وجود دارد كه خود فيلتر را در بر مي گيرد، كه معمولاً يك صفحه فلزي با مواد فيبر است كه آلاينده ها را جذب مي كند. لكسوس CT200 شما همچنين داراي يك واشر، لوله وانت و درزگير لاستيكي است كه ممكن است همگي به همراه فيلتر نياز به پر كردن مجدد داشته باشند. فيلتر گيربكس Lexus CT200 شما بايد هر 30000 يا 50000 مايل(48270 كيلومتر تا 80450 كيلومتر) دوباره پر شود. براي اطلاعات بيشتر در مورد مسافت پيموده شده و فواصل زماني، راهنماي تعمير و نگهداري خودرو خود را بررسي كنيد. همچنين مي‌توانيد براي مشاوره تخصصي با گيربكس كار ايرانيان تماس بگيريد. اگر مايليد كه ما خدمات گيربكس شما را انجام دهيم، تمام تعميرات ما بصورت گارانتي مي باشد.

مشخصات فني
محور محركديفرانسيل جلو
گيربكسE-CVT
پيشرانه4 سيلندر با موتور الكتريكي
حجم موتور1.8 ليتر
عملكرد فني
قدرت134 اسب‌بخار
گشتاور142 نيوتن‌متر
شتاب10.3 ثانيه
سرعت180 كيلومتر برساعت
مصرف تركيبي4.1 ليتر در صد كيلومتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۱۰ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)